Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 00:10]
Art,
Hieronder een quote van LionHeart van zaterdag j.l. waar de situatie tussen H. en F. geschetst wordt :
quote:
F: Wat is er met jou?
H: Niks
F: Je liegt dat je barst.. vind je het niet leuk dat ik zo doe?
[stukje gemist]
F: Je geeft geen antwoord op m'n vraag.
F: Je zei alleen maar ik begrijp het wel.
H: Ach .. het maakt ook niet uit. Als dat jouw manier is.
F: Als wat mijn manier is?
H: Een beetje kattekoppen en rare dingen zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 01:04]
Ik geef het op...
quote:Haha, onze Dees vind Willem achterbaks....
Georgie zegt iets over Willem. Hoe die had kunnen winnen. Dees vertelt dat ze hem achterbaks vond en Ruud was er van overtuigd dat hij ging winnen oid.
Onze getrouwde miljonair
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 12:57]
quote:De eigenaar van de kraan bedoel ik
Op 04 december 2000 12:57 schreef Harry het volgende:
RedNax,Onze getrouwde miljonair
Je weet wel die bekeerde homo uit België die met Corrie is getrouwd omdat anders Joop het contract met hem opzegde
Ben er namelijk wel weer flauw van voor vandaag
Ja ben echt aan het werk, al zou je dat aan de streamverslagen niet kunnen zien
Heeft iemand dit opgemerkt.. kon het niet vinden in de streamverslagen van gister.
Vanmorgen was de wake up in ieder geval van de moeder van Georgie.
Kon maar moeilijk iets posten op FOK!
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 20:43]
quote:Nee Harry, ik kan pas nu reageren, want ik kan pas nu Fok! weer op
Op 04 december 2000 20:48 schreef Harry het volgende:
Ben ik de enigste die bovenstaand probleem had ?
quote:Ja vanaf nu kunnen we haar beter WILLEM DE TWEEDE noemen,matennaaister
Op 04 december 2000 12:09 schreef Smike het volgende:
Op 04 december 2000 02:55 schreef Qt het volgende:Haha, onze Dees vind Willem achterbaks....![]()
Ze doet zelf precies hetzelfde!!!!
Ik ben een uur thuis en heb net zo lang naar Ferdi en Balou op de bank zitten kijken, natuurlijk op beide streams.
Het zou me niets verbazen als tijdens het cadeautjes uitpakken etc. de streams op de tuin hebben gestaan
Dit komt de laatste tijd al vaker voor waardoor ik al minder zin krijg om te streamen; ik heb echt de pest in
Vind het echt leuk om te doen maar als je al weinig tijd hebt en er eens lekker voor gaat zitten(koffie,biertje,sigaretje)en er is WEER niets te zien/horen word je eerst heel erg pissed en daarna moedeloos.
En waarom altijd 2 streams met hetzelfde beeld? Ik heb de moed opgegeven, sorry
Kijk even bij het topic 'wat niet in de streams...' voor een verklaring van het fietsje van Robin .
Cartman 1,
Dat ik b.v. niet present was met die cadeautjes (had 't toch graag willen zien) was, zoals ik al eerder vermelde, door de problemen om op deze site te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 23:03]
Heb gelezen dat je niet makkelijk op FOK! kon komen. Je kan natuurlijk altijd de streams aanhouden en je verslagen in notepad oid opslaan. Kan je ze later posten toch? Snap niet helemaal waarom je daardoor de cadeautjes hebt gemist...
Enne Cartman, ik kan me heel goed voorstellen dat het je ontmoedigt. Ik heb - in de spaarzame momenten dat de streams hier aan hebben gestaan de afgelopen week - ook steeds lege kamers of slapende mensen gezien. Maar ja, het is ook de bedoeling natuurlijk dat we aan de decoder gaan...
Erger je maar niet teveel, kom anders een borreltje halen in Pannonica. Daar vergeten de andere streamers hun frustraties. Zelfs Harry liep er laatst ff langs.
Ik kreeg dus genoeg van het steeds maar refreshen (ook het laatste kwartier) op deze site, en keek later de twee reality soaps.
Vandaar... .
Heb een half uurtje redelijk kunnen streamen, voordat de ellende weer begon.
Inmiddels maar gereboot, ICQ uitgezet, narrow band aan; het blijft huilen met de pet op
* Sanne zit op Chello trouwens
Ik ga nu eens kijken of ik iets kan bijlezen op FOK!. Zonder steeds 10x te hoeven refreshen.
quote:Thanx Harry voor de uitleg, snap het nu wel; het gaat hier dus ook wel eens mis
Op 04 december 2000 22:58 schreef Harry het volgende:Cartman 1,
Dat ik b.v. niet present was met die cadeautjes (had 't toch graag willen zien) was, zoals ik al eerder vermelde, door de problemen om op deze site te komen.
Een tijdje terug deden mijn Wolstreams het nog redelijk, was wel makkelijk als een ander stream 1 en 2 versloeg.
Hopelijk komt er snel weer verandering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |