SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Well, I won't back down
No, I won't back down
You can stand me up at the gates of hell
But I won't back down..
Zeker weten!quote:Bill Goodwin
2 jaar geleden
incredible, superb, fantastic, holy crap-ola, "well cut my legs off and call me shorty", son of a mother!
quote:And if the people stare
Then the people stare
Oh, I really don't know and I really don't care...
Ja, doei, dikke lul, drie bier.quote:
Steek het hele topic maar in je reet, ben er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef chufi het volgende:
misschien gewoon een slotje er op en klaar ...
Tiefus, wat doe je nu!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-09-2019 16:08:04 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Dat is zijn naam.quote:Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Ik blijf die zanger fascinerend vinden. Brian Molko?
Je vergat Pat Smearquote:
Da's een vieze naam.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 05:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een vieze naam.
Ik zag hem wel en dacht idd, hey, hij is er ook bij.
Beatles jeugd sentimentquote:
Dat zit heel diep in mij, toch nog.quote:
Het begint altijd met een hele rauwe versie.quote:
IK ben met de beatles stones en doors opgegroeidquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zit heel diep in mij, toch nog.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het begint altijd met een hele rauwe versie.![]()
De oerversie...
Zo mooi en puur.![]()
Ik ook, plus The Kinks, maar ik vond de Stones altijd het minst, goed tot 1970, daarna hadden ze moeten stoppen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
IK ben met de beatles stones en doors opgegroeid
Die ken ikquote:
Ik pas vanaf 1965, Rubber Soul, het meeste van de periode ervoor vind ikj bagger op een enkel nummer na.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elk nummer van de Beatles heeft een plekje in mijn leven
Dit is zo vrolijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van mijn eerste jeugd herineringen echt als peuter ofzo was mijn vader die de doors luisterden op lp
Ook goedquote:
Nee, niet mijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe slowchat voor verbannende
We hebben iig een reeks.quote:
Ik haat domme regeltjes die nergens op slaan.quote:
Hier mag allesquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje voor tussendoor, hier mag het.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje voor tussendoor, hier mag het.![]()
quote:
Ik heb ook niks met Oasis maar dit nummer is pure Klassequote:Op dinsdag 24 september 2019 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waanzinnig goed nummer.....en ik heb niet erg veel met Oasis.
Ze hebben er wel meer, maar niet alles.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Oasis maar dit nummer is pure Klasse
Hier mag dat!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Kut verkeerd. Wijzigen werkt zoals gewoonlijk weer eens niet.
Het Manchester van Fok!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij zijn de verschoppelingen van de 40+ slowchat join je ons
Ik zag ze 1 keer live in 1989 in Nijmegen.quote:
Ik ben er al een paar uur.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij zijn de verschoppelingen van de 40+ slowchat join je ons
Thanks, zo even luisteren. Benieuwd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is voor GD, de 'nieuwe' van M83.
Weer een mooie clip.![]()
Voor erna heb ik nog deze voor je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Thanks, zo even luisteren. Benieuwd.
Ze begrijpen je en verstaan je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zei zojuist tegen Pixel; ik weet dat je mij niet verstaat, maat weet ook dat je mij wel volkomen begrijpt.
Dat werkt op gevoel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze begrijpen je en verstaan je.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zit ff in een andere mindset denk ik.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:42 schreef Gooddeal het volgende:
Beatles en Stones. Zo niet mijn ding.
Ik zou het misschien vaker moeten luisteren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
Onbekende Schotse band met een steeds grotere waardering. En ik snap dat.
Vincent Furnier is cool.quote:
Het raakte mij na 1 minuut al.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou het misschien vaker moeten luisteren.
Dit vind ik echt drie keer niks.quote:
Zo heerlijk in de auto.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit vind ik echt drie keer niks.
Angus Young.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, dan dit, ik was een jaar of 15 toen.![]()
![]()
![]()
Bon Scott. RIP, coole gast, wel een drankorgel.
Geloof mij, die discussie heb ik met Baardaap over Nickelback en Coldplay.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo heerlijk in de auto.![]()
Je gaat steeds sneller rijden.
Maar wel knettergek, in zijn onderbroek.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Angus is geen drankorgel hoor,.
In wel opzicht dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar wel knettergek, in zijn onderbroek.
Ik vind Nickelback geweldig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof mij, die discussie heb ik met Baardaap over Nickelback en Coldplay.
En over Dead Moon.
Zoals hij over het podium rent? Is toch fantastisch? Hij maakt die show gewoon.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In wel opzicht dan?
Hij geeft een performance, een show, niet meer en niet minder.
Vlikker op, ik telkens die discussie met Baardaap en we geven elk geen strobreed toe.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind Nickelback geweldig.![]()
FF moet er ook niks van weten.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In wel opzicht dan?
Hij geeft een performance, een show, niet meer en niet minder.
Dat zei ik toch, daarbij is hij een prima gitarist, maar ik mis Bon Scott, zonder hem is het niks.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zoals hij over het podium rent? Is toch fantastisch? Hij maakt die show gewoon.
Ok vlikker iet op en ik wil die discussie ook niet en baardaap heeft gewoon gelijk. Top band.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlikker op, ik telkens die discussie met Baardaap en we geven elk geen strobreed toe.
Ik bedoel, ik vlikker niet op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ok vlikker iet op en ik wil die discussie ook niet en baardaap heeft gewoon gelijk. Top band.
Da's een Limburgse uitdrukking joh.quote:
Ik had een aantal spelfouten.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een Limburgse uitdrukking joh.
Moet je dus niet letterlijk nemen.
Nee.quote:
Die zag ik live in 1980.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |