Bitch hoer.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Okay goed om te weten. En wat betekent het?
Het betere werkquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bitch hoer.
Ty cyka cin=hoerenzoon
Volgend jaarquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alle delen al gezien wanneer nieuw seizoen --.-
Ik weet niet hoe je het precies schrijft, maar als iemand bv traag is kan je ook zeggen van 'Passe, ty cyka cin'= Eindelijk, hoerenzoon. Maar bijna niemand verstaat het, al is het wel mooie taal om in te scheldenquote:
Ik ben er geweest toen die muur er nog stond. Foto's gemaakt....bij thuiskomst alle foto's misluktquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Langs gereden. Wel eens een middag in Keulen geweest.
ooh jij bent oud.. best welquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen die muur er nog stond. Foto's gemaakt....bij thuiskomst alle foto's mislukt
Beter dat ie weg is. Scheelt een aardig stukkie omrijden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen die muur er nog stond. Foto's gemaakt....bij thuiskomst alle foto's mislukt
Dat zekerquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beter dat ie weg is. Scheelt een aardig stukkie omrijden.
Nieuwe spel al klaar?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Berlijn is een leuke stad. Maar de curryworst is overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |