quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:43 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga liggen meuren!Laterz folks!
https://softwarelicense4u.com/nl/windows-7-professionalquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de download heb ik de code nodig. Die op het hoesje staat waar de cd die ik kwijt ben in zit. Dus daar heb ik niks aan
Tatta-voerquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Boerenkool van de vorige dag, prima kliekje
Dan liever macaroni van gisteren. En dan een gebakken eitje erover.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Boerenkool van de vorige dag, prima kliekje
Waren er "vroeger" veel meer op fok valt wel mee allemaal...wel veel nieuwe mods die soms alles beetje te serieus nemenquote:
Ik had het begrepen jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waren er "vroeger" veel meer op fok valt wel mee allemaal...wel veel nieuwe mods die soms alles beetje te serieus nemen![]()
Sommige wel ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waren er "vroeger" veel meer op fok valt wel mee allemaal...wel veel nieuwe mods die soms alles beetje te serieus nemen![]()
sowquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij tatta mag zeggen zeg ik nikker
Ik ben Fins, ben blanker dan jijquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij tatta mag zeggen zeg ik nikker
Dat is altijd wel ff wennen ja. Heb je ineens uit het niks op het moment dat het niet slechter uit kan komen een dikke ban te pakken voor iets wat je al 15 jaar lag op FOK! doet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:45 schreef Geerd het volgende:
wel veel nieuwe mods die soms alles beetje te serieus nemen
Witter. Wel policor posten hè.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben Fins, ben blanker dan jij
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het Finnenquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben Fins, ben blanker dan jij
Ohja, dat is zo.quote:
Verklaar?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het Finnen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |