Ja het is niet altijd even best.. mijn neefje speelde het ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Een buurmeisje van me zit er ook op en heeft me allerlei Youtube-filmpjes laten zien van wat er allemaal in gebeurt.
Ehhh......ik ben blij dat ze niet alles begrijpt en ik heb wel even haar ouders ingelicht over wat ze me allemaal liet zien van dat spel!![]()
![]()
Beetje triest wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou eens op joh met hem steeds te taggen
Ik doe dat alleen wanneer het gepast isquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou eens op joh met hem steeds te taggen
quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:32 schreef SoS87 het volgende:
Als er hier nu oorlog uitbreekt bouwen ze een leger van omgebouwden en kopvodden en hebben ze Frans Bauer als strijdmuziek.
Ja moordpartijen en gesuggereerde verkrachtingen en dergelijke!quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het is niet altijd even best.. mijn neefje speelde het ook
Jep, ja roleplay noemen ze het. Vind het een apart zooitje.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moordpartijen en gesuggereerde verkrachtingen en dergelijke!
"Just leave me alone with her for 15 minutes" enzo nadat een slechterik het vriendje van een meid heeft doodgestoken.![]()
![]()
![]()
Nee is gewoon niet grappigquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen wanneer het gepast is
Volgens mij welquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Windows 7 64 bits versie op dvd liggen die ik kan hebben?
Nooit gepast. meest irritante user van FOKquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen wanneer het gepast is
Die debieltjes als onlogisch taggen kwam DTS ook niet ten goedequote:Op maandag 12 augustus 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Nooit gepast. meest irritante user van FOK
Eigenlijk hoef ik hem alleen maar ff te lenen. PC boot niet meer, 0xc000000e, hardwareverandering en dus wil de cd ff lezen.quote:
Ja hij valt idd wel redelijk op in negatieve zin.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Nooit gepast. meest irritante user van FOK
Geen windows 7 hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Windows 7 64 bits versie op dvd liggen die ik kan hebben?
Ik heb die wel, ik kan die alleen nergens meer vindenquote:
absoluut niet...dat was de ondergang van DTS.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die debieltjes als onlogisch taggen kwam DTS ook niet ten goede
Kun je gewoon downloaden als je serial nummer hebt volgensm ijquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik hem alleen maar ff te lenen. PC boot niet meer, 0xc000000e, hardwareverandering en dus wil de cd ff lezen.
Schijf is gewoon goed, MBR ook en met Hirens bootcd kan ik het euvel verder niet oplossen.
Heb je geen 2e pc waarop je hem ff kan downloaden?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik hem alleen maar ff te lenen. PC boot niet meer, 0xc000000e, hardwareverandering en dus wil de cd ff lezen.
Schijf is gewoon goed, MBR ook en met Hirens bootcd kan ik het euvel verder niet oplossen.
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij valt idd wel redelijk op in negatieve zin.
Was hij niet gebanned of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |