Met mij ook hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met mij gaat goed fancy met jou?
Ik ga er weer van tussen btw.. bye gurl
Nee, ik heb het ook gewoon druk op werkquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelen
Welke dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had eerst een ander idee stiekem
Ik dacht dat er voor FOK! al iets van 6 verschillende discord servers zijn en dat is is nog niet eens indivuele servers als die van naatje en zijn radio programma.quote:
Alleen moet je voor sommige een bepaalde status hebben binnen de maatschappijquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voor FOK! al iets van 6 verschillende discord servers zijn en dat is is nog niet eens indivuele servers als die van naatje en zijn radio programma.
Ja jammer is dat. Murp heeft het ook smoordruk denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook gewoon druk op werk
Wist niet dat naatje een server heeft. Draait hij een beetje goede muziek?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voor FOK! al iets van 6 verschillende discord servers zijn en dat is is nog niet eens indivuele servers als die van naatje en zijn radio programma.
Ja, is ook zo saai iddquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Leeglaten
Maar dat staat zo karig
Hij draaide ooit bij dat (fok) radio 49. Geen idee of hij nu op de studenten radio VU/UVA zit of nog op Fok. En zijn muzieksmaak is anders, maar wel leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wist niet dat naatje een server heeft. Draait hij een beetje goede muziek?
Osama is al dood en oud nieuws johquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan beter een TT waar we over kunnen praten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |