quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:03 schreef formule het volgende:
Gerrit heeft niet zo'n zin meer in plaatjes draaien
Ze doet niet andersquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:33 schreef zodeju het volgende:
Bemoeit diva zich er weer mee met het opnemen van de track......
Ze hebben idd niks gezegd, want zaterdag is de dag voor de markt en dan mag er niks afgsproken worden, maar Jessie had toch de opname geregeld. Die is kennelijk naar vandaag verschoven en van beide dagen wist Mylène niks.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Aha, daar komt de aap uit de mouw, de JONGENS hebben Mylène nooit vertelt wanneer er zou worden opgenomen, niks gedeeld dus!
Merel - Was je er niet bij toen ik het tegen Jens zei?
Als iemand iets tegen Jens zegt, dan moet je dus meteen aannemen dat het voor JOU bedoeld is?![]()
Jaloers kreng die Merel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:38 schreef zodeju het volgende:
Gelukkig heeft die man van vanmiddag aardig door hoe Gerrit en Jessie zijn.....Vonden het geen punt om nog een keer terug te komen. Als Mylene het niet goed genoeg vond was het helemaal geen punt.....Mannen hadden het al over een andere zangeres.....vooral Gerrit en MEREL vinden het niks dat ze op die track komt te staan.
MEREL die er geen reet mee te maken heeft.
Ja zeker wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik snap wel dat Mylene het af en toe niet meer weet en niet meer snapt!
Je moet als 20 jarige wel verdomd sterk in je schoenen staan om je tegen zo'n stel uitgekookte miesgassers staande te houden.
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik snap wel dat Mylene het af en toe niet meer weet en niet meer snapt!
Je moet als 20 jarige wel verdomd sterk in je schoenen staan om je tegen zo'n stel uitgekookte miesgassers staande te houden.
Zeker, het is niet echt een leuk meisje maar denk niet dat er echt kwaad inzit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.
Dat hoef je voor mij echt niet buiten beschouwing te laten, ik heb het gewoon over DEZE situatie!quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.
Nutellapizza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |