Heb je gisteren nog gelezen dat ik naar Alphonse geweest ben?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
De grijze jager, heb er ooit een stukje van gelezen. Maar ben bewust ff niet verder gegaan omdat ik nog tering veel boeken te lezen heb. Anders ken ik het alweer met een serie van nu al 14 delen..
nee?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog gelezen dat ik naar Alphonse geweest ben?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar Alphonse geweest.
Ja, heerlijk. Ik had honing walnoot en duindoorn sorbet. J had rolo, Zeeuwse bolus en soesjes. Daarna had hij spijt van de hoeveelheid omdat we toen nog uit eten gingenquote:
Staat genoteerd. Wij vinden IJsboerderij de Heidehoeve trouwens net iets beter. Een kleiner assortiment maar het ijs is net wat romiger en zwaarder. Maar we gaan zeker nog eens naar Alphonse terug. Misschien dit weekend wel, dan is het Vliegerfestival in Rijsbergen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
Mocht je ooit in Knokke (BE), zijn. Ga dan naar Glacier de la Poste. (niet naar Cremerie, wel de zelfde ijsmeester maar een kleiner assortiment)
VergelijkbaarAl is Alfons wel beter denk ik.
Romiger ofzo. Net een iets ander mondgevoel. Compacter. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:
Dat vind ik dus met magnum.quote:
Ik ga eens kijken of je magnum op een boterham kunt smeren. Want vgs mij is het toch echt wat andersquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vind ik dus met magnum.
Een stuk bevroren roomboter op een stokkie.
Bij gebrek aan beter, wel lekker. Maar absoluut niet de 1e keus.
Niet deze helaas. Wat een gezeik zeg. Weer een reden om torrents te blijven downloaden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
bol.com heeft ook luisterboeken tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |