Ze doet me meer aan Cruella denken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
De boze stiefzusters...![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Neehoor, Jessie vroeg erom, of MamaLenie het nog over Jessie gehad heeft, en toen kwam dat Jessievindmelleuk verhaal weerquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
WTF je draait het hele gesprek om...
Je kan het wel..quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, Jessie vroeg erom, of MamaLenie het nog over Jessie gehad heeft, en toen kwam dat Jessievindmelleuk verhaal weer
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie spreekt Adriaan aan. Of hij Gerrit de zwakste schakel vindt.
Adriaan vindt het voor de samenstelling van de groep het goed dat hij en Gerrit weg gaan.
Dat is het hele eiereten. Hem moet de 15 maanden gegund worden, maar Gerrit mag de 15 maanden niet halen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.
Merel heeft de Kardashianreet foto gevonden van Gerrie ,, enige reactie ohw ohw ohw Gerrie tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:23 schreef chufi het volgende:
GGreet heeft allerlei pollies van leuke meisjes .... stiekeme jongen
Voor slechts 10 euro van Merel overgenomen en Merel is met haar schuld aan het wegwerken, over de rug van haar vriendinnetje.quote:
Daarvan moet je kotsen?quote:
Zonder dat petertje van Maikel, was Gerrit al waarschijnlijk weggeweest.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.
Ja. Ik ben bang voor wespen. Je kan toch niet normaal lopen of zitten dan?quote:
Ik moet er ook niks van hebben, maar dat is indd op passen waar je gaat zitten..misschien zit er wel een wespen nest ergensquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bang voor wespen. Je kan toch niet normaal lopen of zitten dan?
juist,het ligt er zo dik bovenop.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele eiereten. Hem moet de 15 maanden gegund worden, maar Gerrit mag de 15 maanden niet halen.
Triest, iedereen geschokt natuurlijk, straks komt er weer een, ze moeten er maar snel wennenquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De terminale vrouw die er afgelopen week was is gisteren overleden.
Wat heeft ze toch een goed hart......."leent/pikt van iedereen, dan is het wel heel lief van haar dat je bij haar de dingen kan kopen......quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Voor slechts 10 euro van Merel overgenomen en Merel is met haar schuld aan het wegwerken, over de rug van haar vriendinnetje.
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Triest, iedereen geschokt natuurlijk, straks komt er weer een, ze moeten er maar snel wennen
nou nou iets genuanceerder, we zijn allemaal terminaalquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.
Joh!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou nou iets genuanceerder, we zijn allemaal terminaal
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De terminale vrouw die er afgelopen week was is gisteren overleden.
Precies, als Miloontje dan roept ik hou niet van dat soort dingen/berichten heeft ze het niet begrepenquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.
Die heb ik niet gezien. Wel dat tengere vrouwtje op die brancardquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.
Die vrouw was er 31 juliquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.
En nog leuke ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan weer gifjes maken![]()
[ afbeelding ]
Oh, waarvan dat kleintje steeds aan dat slangentje zat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Wel dat tengere vrouwtje op die brancard
Ja Katie, ik kijk niet veel streams meer maar dan mis je de dieren streams welquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, waarvan dat kleintje steeds aan dat slangentje zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |