Wie???quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet dan
Ik moet zeggen dat Brandon zich netjes gedraagt
Ja, ik zou het nooit laten doen in ieder geval.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal af maken. Je ziet wel de plakkaten zitten.
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou het nooit laten doen in ieder geval.
Je pikt ze er 9 van de 10 keer uit als ze het gedaan hebben,
Denk het niet Fran heeft het net al aan Jessie verteldquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Gaan gerrit en Franny nu net doen alsof ze niet hebben geneukt? Heeft Gerrit Franny er van overtuigd er over te liegen?
Niks gemist aan de markt hoor. Het bezoek van Shelley was wel grappigquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:31 schreef lonneberga het volgende:
De hele markt gemist,geen zin om terug te lezen.
Het zal allemaal wel weer.
Hij bedoeld natuurlijk haar mooie lippenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zei Franny, "Gerrit vindt dat ik een mooie gezicht heb".
[ afbeelding ]
Jaaa jessie. Dat is makkelijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet Fran heeft het net al aan Jessie verteld
Ja ze moet wat bedenken over de reden dat Gerrit haar wil neuken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zei Franny, "Gerrit vindt dat ik een mooie gezicht heb".
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ze zit onder de poeder, kijk maar achter haar oor hoe bleek ze eigenlijk isquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:33 schreef lonneberga het volgende:
Zonder al die make-up heeft ze best een mooi koppie.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.
Ze worden echt met de dag groter.quote:
Deze week zullen ze zo hard niet groeien. We krijgen weinig zon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze worden echt met de dag groter.
Ze wordt...... ze is!quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze overdrijft nu met die wenkbrauwen...ze wordt steeds meer een evilqueen...
[ afbeelding ]
Ik ben niet dom.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley;Soms hebben bepaalde dingen de de overheft.
En ook daar een wesp...quote:
Die komen op zoetigheid af. Ik denk dat ze parfum op heeft. Dat vinden die beestjes heerlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ook daar een wesp...![]()
Ik herken dat panische wel.![]()
Jens verteld net dat er bij de bar 20 wespen om hun heen hingen.
WTF je draait het hele gesprek om...quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sjel toch maar weer het Jessie vind me leuk verhaal opdissen nu Fruts met Gerrie gaat en Sjellie eigenlijk buitenspel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |