Was wel de rookcel zo te zien.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee was niet de rook cel ... foutje van mijn kant en al gewist ...
Klopt, daar stond hij net inquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Was wel de rookcel zo te zien.
Hij stond zeker wel in/bij de rookcelquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Was wel de rookcel zo te zien.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:18 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Da's wel een tegeltje waardig .
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Shell: Ik ben the devil WARS prada.
Maar blijft het hangen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Dylan goed heeft geluisterd, heeft hij veel info nu.
Mariska zat van de week te janken dat ze naar huis wildequote:Op maandag 12 augustus 2019 02:28 schreef Maria. het volgende:
ik zit te denken...wie zou de regie nu weg willen hebben....?.....hiske maakt weinig tv meer..vind ik......dylan en brandon ook.....moet toch wel 1 van deze 3 zijn..?.....of franny...omdat haar rol nu wel teneinde is....?...blijft moeilijk inte schatten...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:32 schreef snetje het volgende:
Eigenlijk is het heel mean wat die Creepy Twins doen ... op het gevoel van Mylene inspelen
Huh?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:28 schreef PsychPablo het volgende:
Kaylee heeft dus een noodsprong naar de familie/kennissen kring van Shelley gedaan . Een soort noodsprong eigenlijk . Om Dylan te promoten
die snapte ik ook niet...waar denk jij aan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Oooh ik zie wat daar op de grond ligt en ruik je hand ook gewoon.
Beetje verdacht dit.
ja das waar....quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Mariska zat van de week te janken dat ze naar huis wilde
kaylee heeft met heel veel oud-utopianen contackt....niks bijzonders dus...quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:36 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Kaylee heeft contact met de fam van Shelley gehad .
Joint? Of gewoon peuk?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
die snapte ik ook niet...waar denk jij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |