Hoe kun je donuts nou weer lekker vindenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan je jelly donuts nou weervinden
daar moet je politieagent voor zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je donuts nou weer lekker vinden
voortaan maar beter opletten aan wie je je worstpics DMtquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je speelt met mijn prive!!!!![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je donuts nou weer lekker vinden
https://www.cosmopolitan.(...)8/doughnut-on-penis/quote:
quote:The Act: We made out until his penis was ready to receive the doughnut sacrifice. Then, because the hole was pretty small and my man's penis is SO SO BIG JUST GIANT OMG, I was able to slip it just over the tip. He just pushed the thing down and it miraculously didn't break. I recommend a hearty doughnut. From then on, it was basically a regular blowie with a doughnut in the way. What more is there to say? We laughed and laughed, and I started to wish I still had the doughnut with the whipped cream in it because that actually would have been pretty fun. Tasty lube! The glaze, however, was decently helpful in making an ordinary blow job that much more bearable wonderful and loving. And I can report that, thanks to some careful manscaping, I avoided the preconceived pube problem altogether.
Gewoon oliebollen in een andere vorm...quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje veel om in een keer te eten
ja doe mij maar liever volkorenbagelsquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon oliebollen in een andere vorm...
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffiequote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja doe mij maar liever volkorenbagels
Ben niet zo'n kaaseterquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffie![]()
![]()
Beslag van een donut is meestal al zoet, bij oliebollen gooi je er pas na afloop poedersuiker opquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon oliebollen in een andere vorm...
Ultieme hipsterontbijt. Donut met brie en een blaadje slaquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe maar gewoon volkorenbroodje met kaas en een bak koffie![]()
![]()
Ja oke..quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja kan toch dat ik het niet lekker vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |