Niets veranderd na al die jaren dus, jammer. Normaal gesproken ontwikkelen mensen zich wel in positieve zin, maar bij jou lijkt het alleen maar achteruit te gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee daar hoef ik niet op te wachten zonde van de tijd die flauwekul. Laat ik liever aan jou over,
Waarom zou je zo'n vent in godsnaam laten leven dan? Slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Als een gorilla trommelt hij zich op zijn borst om zijn post, typisch trol ook niets veranderd. Ga jij nou maar fijn op de feiten wachten.
Ik snap dit soort posts echt niet. Wat vreemd dat een YOU TUBE KANAAL DIE ALLEEN MAAR COMPLOTTEN POST ergens een complot inziet. En heeeeel toevallig is die zolderamateur met spannende muziekjes onder zijn 'onderzoek' diegene die precies van alle complotten weet wat er aan de hand is. Stel dat dit het laatste complot ooit is, zou hij dan met zijn kanaal (en daarmee zijn inkomsten) stoppen. Of zou hij altijd blijven proberen complotten te posten om toch niet meer in een fabriek te hoeven werken?quote:
Wat denk jij eik? Zelfmoord of toch niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort posts echt niet. Wat vreemd dat een YOU TUBE KANAAL DIE ALLEEN MAAR COMPLOTTEN POST ergens een complot inziet. En heeeeel toevallig is die zolderamateur met spannende muziekjes onder zijn 'onderzoek' diegene die precies van alle complotten weet wat er aan de hand is. Stel dat dit het laatste complot ooit is, zou hij dan met zijn kanaal (en daarmee zijn inkomsten) stoppen. Of zou hij altijd blijven proberen complotten te posten om toch niet meer in een fabriek te hoeven werken?
Je post een filmpje, zonder dat je er ook maar iets over zegt. Is dit toevallig precies jouw mening? Het is gewoon puur fake news met hier en daar wat losse feiten zonder enig verband.
Ik moet eerlijk toegeven dat het inderdaad allemaal vreemd overkomt en dat het hierdoor onvermijdelijk was dat veel complotsites/kanalen hoogtijdagen aan het vieren zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat denk jij eik? Zelfmoord of toch niet?
https://mobile.twitter.co(...)/1267095831750021121quote:
Satan's kids? Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Waarom wordt dit satanskids zo belangrijk gemaakt? Het gaat al maanden over hem
Als je het zelf al niet weet? Lees je eigen post nog eens:quote:
Over Epsteinquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je het zelf al niet weet? Lees je eigen post nog eens:
Waarom wordt dit satanskids zo belangrijk gemaakt? Het gaat al maanden over hem
Waarop mijn vraag:
Satan's kids? Waar heb je het over?
Oh, je vindt het gek dat het over Epstein gaat in een Epstein-topic of hoe moet ik dat zien? Overigens als er geen aandacht aan besteed werd zou je wel weer zeggen dat het door de illuminati onder het tapijt werd gemoffeld.quote:
Heel die Epstein boeit me echt geen flikker.. begrijp alleen niet waarom hij zoveel media aandacht krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh, je vindt het gek dat het over Epstein gaat in een Epstein-topic of hoe moet ik dat zien? Overigens als er geen aandacht aan besteed werd zou je wel weer zeggen dat het door de illuminati onder het tapijt werd gemoffeld.
Misschien omdat hij honderden kinderen heeft geneukt op z'n privé eilandje en dat hij dikke vriendjes was met bekende personen als Clinton, Trump, etc. en aantoonbaar is dat Clinton meer dan 20 keer op- en neer naar dat privé eiland met die viezerik is gevlogen, en hij nadat hij in hechtenis werd genomen zelfmoord heeft gepleegd terwijl er 24/7 een camera op hem gericht zou moeten zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heel die Epstein boeit me echt geen flikker.. begrijp alleen niet waarom hij zoveel media aandacht krijgt.
Je held Trump ook. Grab 'em by the pussy.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Bill Gates was ook vriendjes met Eppie, en ook wel eens gebruik gemaakt van die Lolita Express. Billy Boy heeft daar later de draai aan proberen te geven dat het contact puur zakelijk was en daar nu spijt van heeft. Uhuh....
Dikke vriendjes met Clinton, niet met Trump.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:22 schreef illusions het volgende:
Misschien omdat hij honderden kinderen heeft geneukt op z'n privé eilandje en dat hij dikke vriendjes was met bekende personen als Clinton, Trump, etc.
Ah. Ok.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef borealist het volgende:
[..]
Dikke vriendjes met Clinton, niet met Trump.
Misschien niet met woorden, maar wel met memes, of zeg je nu eigenlijk dat je niet achter de memes staat die je post?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Je vertelt me niets nieuws bovendien heb ik nooit beweerd dat ik Trump een held vind. Zoals gewoonlijk concludeer je maar wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |