Nou nouquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ja, je zou je toch eeuwig schamen of niet dan
GMTAquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou mijn kind wel fok noemen of zo
Ik vind je rechtsquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Je bent een linkse grachtengordel kind of je bent een linkse grachtengordel kind
Ik wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ja, je zou je toch eeuwig schamen of niet dan
Nooit de moeder over de naam van jullie kind laten beslissen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
valt wel mee denk
@:flippiee mag het zeggen
Mijn naam is Goddelijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit de moeder over de naam van jullie kind laten beslissen.
KNAKquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
rechtstandig afgesneden!!!
[ afbeelding ]
Jij bent toch half fins? Dus het zal wel iets zijn als Päiviö, vertaald als 'jongen met geschoren billen die naakt over de gletsers rent met pandapantoffels'quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent toch half fins? Dus het zal wel iets zijn als Päiviö, vertaald als 'jongen met geschoren billen die naakt over de gletsers rent met pandapantoffels'
[..]
Jij bent toch half fins? Dus het zal wel iets zijn als Päiviö, vertaald als 'jongen met geschoren billen die naakt over de gletsers rent met pandapantoffels'
[..]
[..]
Ga je op vakantie?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen vak S morgen, we rijden nu richting het vliegveld
Stedentripje naar Romequote:
Orangemanisbadland is de correcte spelling dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |