Heeft PSV ooit meer dan 21M overgehouden aan een transfer dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat PSV eraan over gaat houden. Denk max 50%

Schijnt dat we er geld bij moeten leggen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:04 schreef Kikkerkaas het volgende:
Laatst las ik nog dat zijn vorige club minimaal 85% krijgt.

95% zelfsquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:04 schreef Kikkerkaas het volgende:
Laatst las ik nog dat zijn vorige club minimaal 85% krijgt.

Brands gaf iedereen een gentleman contract. Als ze aardig waren mocht iedereen weg voorquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft PSV ooit meer dan 21M overgehouden aan een transfer dan?

Was Lammers vergetenquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dost? Dat zou dan waarschijnlijk in één klap je duurste speler zijn en hij zou de ontwikkeling van Malen in de weg zitten. Er moet veel meer versterking komen op dat middenveld.

Elke speler een mooie transfer gunnen. Ondertussen staat Ajax op 350 miljoen mijlenver voor. Maar wij zijn wel een warme club die veel guntquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Brands gaf iedereen een gentleman contract. Als ze aardig waren mocht iedereen weg voor
Paar miljoen...

Ik heb een zak geld nog nooit een goal zien maken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke speler een mooie transfer gunnen. Ondertussen staat Ajax op 350 miljoen mijlenver voor. Maar wij zijn wel een warme club die veel gunt

Ajax is altijd al rijker geweest. Het is nou niet dat ze de laatste 25 jaar, 25x kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke speler een mooie transfer gunnen. Ondertussen staat Ajax op 350 miljoen mijlenver voor. Maar wij zijn wel een warme club die veel gunt

Dat verschil was altijd minimaal. Nu maken ze klappers van +80 miljoen. Dan gaat het hard.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ajax is altijd al rijker geweest. Het is nou niet dat ze de laatste 25 jaar, 25x kampioen zijn geworden.

Hopen dat ze CL missen met die salarissen van 4/5 miljoen.Is gunstig voor PSV.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ajax is altijd al rijker geweest. Het is nou niet dat ze de laatste 25 jaar, 25x kampioen zijn geworden.

Ik heb de wedstrijd gekeken, vond 'm niet heel indrukwekkend verder. Die Aboukhlal had er minimaal 3 en eigenlijk 4 moeten maken, volledig open kansen maar keer op keer verprutstquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Ihattaren met 2 doelpunten voor jong PSV.
Donderdag hopelijk in de basis.

Jij bent voor ajax?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gekeken, vond 'm niet heel indrukwekkend verder. Die Aboukhlal had er minimaal 3 en eigenlijk 4 moeten maken, volledig open kansen maar keer op keer verprutst

Die salarishuishouding is gewoon op basis van EL-groepsfase.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopen dat ze CL missen met die salarissen van 4/5 miljoen.Is gunstig voor PSV.

Ja, wat doet dat er toe?quote:

Valt toch wel mee? PSV was in de jaren '80 volgens mij een stuk rijker toen ze de toppers bij Ajax en Feyenoord konden wegkapen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]

Mooie tijden. Toen kon PSV spelers nog overhalen door ze een Philips tv of stereotoren kado te doen. Nu rijden ze een Bentley als ze 18 zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? PSV was in de jaren '80 volgens mij een stuk rijker toen ze de toppers bij Ajax en Feyenoord konden wegkapen.
En Ajax heeft er ook jarenlang een financiële puinhoop van gemaakt begin deze eeuw.

twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 00:16:17PSV zet vol in op behoud van Steven Bergwijn. Zie: https://t.co/yqe2wpqcCi reageer retweet

Nee.quote:

Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Ihattaren met 2 doelpunten voor jong PSV.
Donderdag hopelijk in de basis.

Wat een absolute droom. Lozano weg en Bergwijn behouden. Wat mij betreft mag Stengs inderdaad komen, al zou wat creatieve concurrentie voor Guti ook niet verleerd zijn.. vind Ihattaren toch meer een echt 10.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 00:16:17PSV zet vol in op behoud van Steven Bergwijn. Zie: https://t.co/yqe2wpqcCi reageer retweet

Wtf moeten we nou weer met Stengs? Echt zon net niet AZ voetballer. Als we iets geleerd hebben is het toch wel dat AZ aankopen nooit succesvol zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een absolute droom. Lozano weg en Bergwijn behouden. Wat mij betreft mag Stengs inderdaad komen, al zou wat creatieve concurrentie voor Guti ook niet verleerd zijn.. vind Ihattaren toch meer een echt 10.

Andere Nederlandse clubs Europees succes misgunnen, dan snap je er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopen dat ze CL missen met die salarissen van 4/5 miljoen.Is gunstig voor PSV.

Hij gaat in ieder geval niet naar Sevilla want die hebben net Lopes gekocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |