Lekker haring etenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Oja, Volendam, misschien beter dan Telstar
G E N O Tquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vissticks in de oven gooien. #viesdik
Vis is gezond tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vissticks in de oven gooien. #viesdik
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja ik doelde ook op de ramp zelf hoor![]()
Als zou ik jou nooit meer kunnen vergeten natuurlijk
Snap niet dat het heeft kunnen gebeuren. Misschien door zonnepanelen. Hopelijk wordt er onderzoek gedaan en naar de rest ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen doden zijn gevallen. Had zomaar het tweede heizeldrama kunnen worden.
De Arena. GENOTquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weinig keus in die omgeving eigenlijk
Tuurlijk komt dat onderzoek er. Gaat wel even duren ook ben ik bang.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Snap niet dat het heeft kunnen gebeuren. Misschien door zonnepanelen. Hopelijk wordt er onderzoek gedaan en naar de rest ook
[..]
De Arena. GENOT
Halfvol dan
Dat onderzoek haalt de kerst welquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat onderzoek er. Gaat wel even duren ook ben ik bang.
Zag laatst op tv die oefenpot van Ajax daar. Veldje leek zo kleinquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal een afschuwelijk gedrocht.
Je keek naar een wedstrijd van de E'tjes?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag laatst op tv die oefenpot van Ajax daar. Veldje leek zo klein
Wel tribune waar echt groot deel van stadion zitquote:
Wat ga Je eten?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je keek naar een wedstrijd van de E'tjes?
Jij zat toch meer in de hoek?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tribune waar echt groot deel van stadion zit
(Niet zo gek met lange zijde)
[..]
Wat ga Je eten?
Volgens mij was dit Q, R. Ik wissel vaak af tussen R en Squote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zat toch meer in de hoek?
Oh. Geen idee joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ajax tegen een Griekse club geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |