Lekker haring etenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Oja, Volendam, misschien beter dan Telstar
G E N O Tquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vissticks in de oven gooien. #viesdik
Vis is gezond tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vissticks in de oven gooien. #viesdik
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja ik doelde ook op de ramp zelf hoor![]()
Als zou ik jou nooit meer kunnen vergeten natuurlijk
Snap niet dat het heeft kunnen gebeuren. Misschien door zonnepanelen. Hopelijk wordt er onderzoek gedaan en naar de rest ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen doden zijn gevallen. Had zomaar het tweede heizeldrama kunnen worden.
De Arena. GENOTquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weinig keus in die omgeving eigenlijk
Tuurlijk komt dat onderzoek er. Gaat wel even duren ook ben ik bang.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Snap niet dat het heeft kunnen gebeuren. Misschien door zonnepanelen. Hopelijk wordt er onderzoek gedaan en naar de rest ook
[..]
De Arena. GENOT
Halfvol dan
Dat onderzoek haalt de kerst welquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat onderzoek er. Gaat wel even duren ook ben ik bang.
Zag laatst op tv die oefenpot van Ajax daar. Veldje leek zo kleinquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal een afschuwelijk gedrocht.
Je keek naar een wedstrijd van de E'tjes?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag laatst op tv die oefenpot van Ajax daar. Veldje leek zo klein
Wel tribune waar echt groot deel van stadion zitquote:
Wat ga Je eten?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je keek naar een wedstrijd van de E'tjes?
Jij zat toch meer in de hoek?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tribune waar echt groot deel van stadion zit
(Niet zo gek met lange zijde)
[..]
Wat ga Je eten?
Volgens mij was dit Q, R. Ik wissel vaak af tussen R en Squote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zat toch meer in de hoek?
Oh. Geen idee joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ajax tegen een Griekse club geloof ik
Maar daar kunnen jullie nu wel weer gaan zitten, stort geen tweede keer inquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
Wel tribune waar echt groot deel van stadion zit![]()
(Niet zo gek met lange zijde)
Panathinaikosquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ajax tegen een Griekse club geloof ik
Moet kunnen. Vissticks zijn ook zeker prima.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
VissticksEn denk later nog wel beetje chips.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar daar kunnen jullie nu wel weer gaan zitten, stort geen tweede keer in
In ieder geval op de lange zijquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:58 schreef Flippiee het volgende:
Vo
[..]
Volgens mij was dit Q, R. Ik wissel vaak af tussen R en S
Gaat lastig zonder dak, die is er namelijk niet meerquote:
AZ is dakloosquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat lastig zonder dak, die is er namelijk niet meer
Ik vind van de Lidl de kettle cooked salt and pepper chips heerlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Bolognese ribbelchips van de Lidl is goed te doen wel.
Exactquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In ieder geval op de lange zij
Lekker.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat lastig zonder dak, die is er namelijk niet meer
Was dat heet?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ExactAlleen met die wedstrijd in Februari zat ik op T geloof ik want R en S waren al vol
[..]
Lekker.
[..]zit wat in. Nog meer wind.
Kom bij beide nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
Boodschappen doen bij de Lidl![]()
Aldi goden
Ik wel, bij de Aldi kun je steeds meer A merken kopen en ik vind het brood daar lekkerquote:
Nee, niet weerquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is altijd heet als je in de buurt bent
Ben gewoon erg gehecht aan het winkeltje waar ik ooit zelf gewerkt hebquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, bij de Aldi kun je steeds meer A merken kopen en ik vind het brood daar lekker
Bij Brownies & Downies kan je toch geen boodschappen doen? ;squote:Op zondag 11 augustus 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben gewoon erg gehecht aan het winkeltje waar ik ooit zelf gewerkt heb
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Brownies & Downies kan je toch geen boodschappen doen? ;s
Lekker dan Fokkiequote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik klap net zo hard erin als het dak van je geliefde clubquote:
Koekoekquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De jong speelde net weer een geweldige wedstrijd voor barca in de basisquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik klap net zo hard erin als het dak van je geliefde club
Nu de Ligt nog bij Juve.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De jong speelde net weer een geweldige wedstrijd voor barca in de basis
Mooi man
Ik volgde wel beetje ja. Assistje ook op Dembele toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De jong speelde net weer een geweldige wedstrijd voor barca in de basis
Mooi man
Jij en Fokkie zijn allebei brownies?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar wat dat betreft wel de hand schudden.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik klap net zo hard erin als het dak van je geliefde club
Malen en Depay in de spits.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:14 schreef R-woud93 het volgende:
Als De Ligt zich ook gaat ontwikkelen en Van Dijk blijft gaan plus als de rest een beetje in vorm blijft kunnen we een prima EK tegemoet gaan
Yes klopt en meerdere goals die bij hem begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volgde wel beetje ja. Assistje ook op Dembele toch?
Weten ze al hoelang de reparatie gaat duren?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij en Fokkie zijn allebei brownies?
[..]dat was wel triest nieuws
Ik denk dat Nederland niet naar het Ek gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:14 schreef R-woud93 het volgende:
Als De Ligt zich ook gaat ontwikkelen en Van Dijk blijft gaan plus als de rest een beetje in vorm blijft kunnen we een prima EK tegemoet gaan
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij en Fokkie zijn allebei brownies?
[..]dat was wel triest nieuws
Mjah of 4-3-3 met Bergwijn erbij.quote:
Jawel joh, die andere laden kunnen er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland niet naar het Ek gaat.
Lekker hoor. Ben benieuwd wie hij wegspeelt dan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes klopt en meerdere goals die bij hem begonnen
Eerstvolgende wedstrijd uit tegen de moffen moet je winnen anders worden het hele vervelende wedstrijden tegen de Noord-Ieren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel joh, die andere laden kunnen er echt helemaal niets van
Geen idee. Ik kom net thuis en heb meerdere appjes over AZ dak ingestort. Ik heb nog niks er verder over gelezen of opgezocht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weten ze al hoelang de reparatie gaat duren?
quote:
Als PSV zo blijft klungelen weet ik niet of Bergwijn zich echt kan ontwikkelen dit seizoenquote:
9 punten verschil kan je dan al hebben. Gaat het in die koppies zitten. Kan zomaar verkeerd uitpakken ja. 1 Janmaat-momentje en je bent er al niet bijquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerstvolgende wedstrijd uit tegen de moffen moet je winnen anders worden het hele vervelende wedstrijden tegen de Noord-Ieren.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
9 punten verschil kan je dan al hebben. Gaat het in die koppies zitten. Kan zomaar verkeerd uitpakken ja. 1 Janmaat-momentje en je bent er al niet bij
Ja maar die Ieren kunnen er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerstvolgende wedstrijd uit tegen de moffen moet je winnen anders worden het hele vervelende wedstrijden tegen de Noord-Ieren.
Ja lastig hij blijft die rakitic maar opstellen.zal dus wel met arthur of busquets wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben benieuwd wie hij wegspeelt dan.
Moet het allemaal nog maar zien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar die Ieren kunnen er echt helemaal niets van
Ik blijf positief, ik zie het dit keer helemaal goedkomenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet het allemaal nog maar zien.
Ik kijk nou ook niet zoveel Barca maar die Arthur is wel minste van allemaal toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja lastig hij blijft die rakitic maar opstellen.zal dus wel met arthur of busquets worden
Mocht het met Noord-Ierland misgaan hebben ze wel playoffs natuurlijk nog. En daar komen met een beetje geluk ook hoop landen in uit de B categorie omdat iedereen uit de A zich al heeft geplaatst rechtstreeksquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet het allemaal nog maar zien.
Ja klopt, vind het alleen zo treurig als het uiteindelijk op die manier moet gaan. Maar laten we maar positief blijven, het moet eigenlijk gewoon lukken via de poulefase.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht het met Noord-Ierland misgaan hebben ze wel playoffs natuurlijk nog. En daar komen met een beetje geluk ook hoop landen in uit de B categorie omdat iedereen uit de A zich al heeft geplaatst rechtstreeks
Ze hadden die pot tegen Duitsland thuis gewoon moeten winnen natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, vind het alleen zo treurig als het uiteindelijk op die manier moet gaan. Maar laten we maar positief blijven, het moet eigenlijk gewoon lukken via de poulefase.
Ja die deed pijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden die pot tegen Duitsland thuis gewoon moeten winnen natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja begin september volgens mij.
Eerst uit of thuis?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En daarna 2x tegen Noord Ierland
Ow w8 wedstrijd tegen Estland zit er nog tussen zie ik. En dan thuis.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst uit of thuis?
Eerst thuis zou wel beter zijn
Oh dan is het prima te doen denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow w8 wedstrijd tegen Estland zit er nog tussen zie ik. En dan thuis.
Jawel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dan is het prima te doen denk ik
Zal er om spannen denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dan is het prima te doen denk ik
Als wel maar beetje makkelijk kunnen scoren, dat is toch wel ons grootste probleemquote:
Ja daarom maar goed wie weetquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als wel maar beetje makkelijk kunnen scoren, dat is toch wel ons grootste probleem
Truste ouwe haagse dibbesquote:
Slaap lekkerquote:
Ik hoop dat ze door komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als wel maar beetje makkelijk kunnen scoren, dat is toch wel ons grootste probleem
Ik ook lieverdquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Ik hoop dat ze door komen
Komt wel goed ik heb het geluk aan mijn zijdequote:
Dan heb ik er het volste vertrouwen inquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt wel goed ik heb het geluk aan mijn zijde
Mcdonaldsquote:
Hnng lekker.quote:
Wat ga je op je tosti doen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef R-woud93 het volgende:
Zo dikke tosti bouwen en naar bed![]()
#smerigdik
Ja goed planquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:40 schreef R-woud93 het volgende:
Zo dikke tosti bouwen en naar bed![]()
#smerigdik
Paar burgers en frietquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hnng lekker.Wat had je?
[..]
Wat ga je op je tosti doen?
Gewoon ham kaas, wel op een pita trouwensquote:
Ik ga alle twee doen nuquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik nog wat ga eten of naar bed ga
Paar burgers.quote:
Pita ook lekker. Vroeger na uitgaan wel pita met (gesmolten) kaas gegeten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon ham kaas, wel op een pita trouwens
Eensquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga alle twee doen nu![]()
Tot morgen allemaal
Bittergarnituur en bierquote:
Ik heb zin om nu ergens in Zuid-Oost azie nog lekker met 25 graden buiten te zitten met een Singha biertje en een Pad Thaiquote:
Heb ook een half uur gefietstquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Paar burgers.Doe je goed
[..]
Pita ook lekker. Vroeger na uitgaan wel pita met (gesmolten) kaas gegeten.
[..]
Eens
Ja nouquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat ik van eten hou.
Viatnamesequote:
Of een penang curry of een massaman curryquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zin om nu ergens in Zuid-Oost azie nog lekker met 25 graden buiten te zitten met een Singha biertje en een Pad Thai
Dan verdien je het sowieso. Heb je er heen gefietst?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ook een half uur gefietst
Eensquote:
Massamangngngngg curry omg jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of een penang curry of een massaman curry
En Chang bier
Of mai tai
zin om uberhaupt in een hangmat aan een kust van een warm land met iets van alcohol te zittenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:56 schreef Remqo het volgende:
Zin om met een Corona met limoen aan de Mexicaanse kust te zitten
Maar je hebt al een vriendin, hoef je niet meer die kant op toch?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:56 schreef Remqo het volgende:
Zin om met een Corona met limoen aan de Mexicaanse kust te zitten
Niet omdat het moet, maar omdat het magquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zin om uberhaupt in een hangmat aan een kust van een warm land met iets van alcohol te zitten
Kan toch prima samen gaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt al een vriendin, hoef je niet meer die kant op toch?
preciesquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het mag
quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Zoja.. Doe ik het nog een keer want het is echt kut.
hoe kan datquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Zoja.. Doe ik het nog een keer want het is echt kut.
Nee kwam er langsquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso. Heb je er heen gefietst?
[..]
Eensmet beetje chili saus
Nu zal dat niet voor iedereen zo gelden, geloof ik niks van. Zeker niet als je er niks van deelt op je Social Mediaquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies
al las ik laatst de titel van een artikel dat reizen/ op vakantie gaan een soort dwangneurose is
[..]
[..]
hoe kan dat
Ketting vloog er laatst al ineens af.. Bleek mijn achterwiel uit het niets niet meer goed te zitten waardoor hij er dus afvloog. Nou dat was al geen goed teken.. Maar vandaag wil ik naar de winkel fietsen en hoor/voel ik iets vreemds en nu zit er een enorme bochel in mijn achterwiel en mijn achterrem werkt niet meer en mijn ketting maakt ook herrie en trapt ook niet helemaal zoals het moet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies
al las ik laatst de titel van een artikel dat reizen/ op vakantie gaan een soort dwangneurose is
[..]
[..]
hoe kan dat
Op jongere leeftijd kan je de hele wereld nog over.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies
[..]
[..]
hoe kan dat
Dat kan altijd zolang je vitaal bentquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op jongere leeftijd kan je de hele wereld nog over.
sommige mensen krijgen ineens te maken met een gezinsleven, dus dan is vrij reizen niet echt weggelegd, maar de camping in Frankrijk verwelkomt je graag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan altijd zolang je vitaal bent
Of je vind een vriendin die dat ook wilt en je neemt je kinderen mee. Zeker als ze wat ouder zijn lijkt me dat er meer dan genoeg het tof zouden vinden als hun ouders ze overal en nergens mee op reis neemt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
sommige mensen krijgen ineens te maken met een gezinsleven, dus dan is vrij reizen niet echt weggelegd, maar de camping in Frankrijk verwelkomt je graag.
En een gezin onderhouden kost niets? Dan is een paar weken op een camping ergens in Frankrijk toch wat aantrekkelijker dan met de hele familie Ankor Wat bezoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je vind een vriendin die dat ook wilt en je neemt je kinderen mee. Zeker als ze wat ouder zijn lijkt me dat er meer dan genoeg het tof zouden vinden als hun ouders ze overal en nergens mee op reis neemt.
Ja, die monsters moeten ook eten natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
En een gezin onderhouden kost niets?
Niet alleen eten, ze moeten ook nog eens naar school om klaargestoomd te worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die monsters moeten ook eten natuurlijk
Wat zuuurquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ketting vloog er laatst al ineens af.. Bleek mijn achterwiel uit het niets niet meer goed te zitten waardoor hij er dus afvloog. Nou dat was al geen goed teken.. Maar vandaag wil ik naar de winkel fietsen en hoor/voel ik iets vreemds en nu zit er een enorme bochel in mijn achterwiel en mijn achterrem werkt niet meer en mijn ketting maakt ook herrie en trapt ook niet helemaal zoals het moet.
Iemand die ik ken heeft er vanavond naar gekeken en die zei dus dat ik een nieuw achterwiel moet en nieuwe remmen en ik denk zelf nu ook dat ik een nieuwe ketting moet hebben. Mijn fiets is laatste tijd veel te vaak omgevallen.
Hmm denk dat dat beperkter klinkt dan werkelijkheid zo isquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op jongere leeftijd kan je de hele wereld nog over.
Europa kan je alsnog ontdekken in het geval je een gezin hebt.
En met een beetje mazzel ga je op oudere leeftijd nog wat geks doen, zoals Ome Frank ergens in de bossen van Canada wonen
Afhankelijk van de middelen en/of financiën beschikbaar isquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm denk dat dat beperkter klinkt dan werkelijkheid zo is
Hmm denk maken. Eens zien wat beter te betalen is.. Ik moet wel snel iets fixen want ik kan nu echt niks meer zonder fiets.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zuuuren nu laten maken of nieuwe fiets?
[..]
Flips wordt een rijke tataquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Afhankelijk van de middelen en/of financiën beschikbaar is
Of golddiggerquote:
true truequote:Op zondag 11 augustus 2019 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Afhankelijk van de middelen en/of financiën beschikbaar is
jammer dat swapfiets nog niet overal in nederland zit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm denk maken. Eens zien wat beter te betalen is.. Ik moet wel snel iets fixen want ik kan nu echt niks meer zonder fiets.
wanneer is iemand een rijke tata?quote:
quote:
Goeie vraag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
true true
[..]
jammer dat swapfiets nog niet overal in nederland zit.
Anders misschien nog wel interessant alternatief voor je
[..]
wanneer is iemand een rijke tata?
[..]kan ook
Na 75k pas?quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Volgens mij was het na 75k per jaar dat je niet meer gelukkiger wordt van meer geld dus laten we het daar op houden
Zou wel gelukkig worden van 75k op jaarbasis wajo dan ga k echt gekquote:Op zondag 11 augustus 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Volgens mij was het na 75k per jaar dat je niet meer gelukkiger wordt van meer geld dus laten we het daar op houden
Dan pasquote:Op zondag 11 augustus 2019 05:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou wel gelukkig worden van 75k op jaarbasis wajo dan ga k echt gek
Te weinigquote:Op zondag 11 augustus 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer niet goed geslapen?
Praat je weer tegen jezelfquote:
Ze zitten er wel, maar niet meer dan hier ofzo hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat daar vreselijk veel muggen zitten, klopt dat?
En spinnen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:50 schreef murp het volgende:
[..]
Ze zitten er wel, maar niet meer dan hier ofzo hoor
De Kroatische scrotumspin, kruipt niet zelden via de broekspijpen omhoog een zoekt een warm plekje om haar eitjes te leggen.quote:
😂quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Kroatische scrotumspin, kruipt niet zelden via de broekspijpen omhoog een zoekt een warm plekje om haar eitjes te leggen.
Veel minder dan in Italiëquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat daar vreselijk veel muggen zitten, klopt dat?
Ben al te lang niet in Italië geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Veel minder dan in Italië
Iig waar ik zat
Doet mij denken aan die visjes in de jungle die je piemol inzwemmen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Kroatische scrotumspin, kruipt niet zelden via de broekspijpen omhoog een zoekt een warm plekje om haar eitjes te leggen.
Ja ik ook jammer dat het zo populair is als vakantieland alleen prachtig landquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben al te lang niet in Italië geweest.
Dat Gardameer is walgelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ook jammer dat het zo populair is als vakantieland alleen prachtig land
Candiru.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die visjes in de jungle die je piemol inzwemmen.
Hel op Aarde daar, gouden kettingen, speedbootjesvolk en het ruikt er naar frikadellen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat Gardameer is walgelijk.
En 10x per zomer noodweer waar je U tegen zegt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hel op Aarde daar, gouden kettingen, speedbootjesvolk en het ruikt er naar frikadellen.
Nooit geweest maar dat geloof ik zoquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat Gardameer is walgelijk.
Hagelstenen als golfballen ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hel op Aarde daar, gouden kettingen, speedbootjesvolk en het ruikt er naar frikadellen.
Venetië en Florence zijn wel leuk enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit geweest maar dat geloof ik zo
Jaquote:
Ja inderdaad, alle buien klappen daar de trechter in.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En 10x per zomer noodweer waar je U tegen zegt.
Rome moet ik nog steeds een keer heenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alle buien klappen daar de trechter in.
Het stuk aan de kust tussen Genua en San Remo is wel prachtig vind ik, evenals de bergen landinwaarts buiten Rome of Puglia.
Ook veel te drukquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Venetië en Florence zijn wel leuk enzo.
Als er maar 10 procent van de huidige toeristenaantallen zouden komen zeker wel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Venetië en Florence zijn wel leuk enzo.
Ja even een terrasje pakken en je bent blutquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook veel te druk
Vemetië was tien jaar al veel te druk, wel echt prachtig
En bizar duur
Goed inlezen, naast het centrum met de verplichte bezienswaardigheden is het juist buiten de stad verbluffend mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rome moet ik nog steeds een keer heen
Topquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed inlezen, naast het centrum met de verplichte bezienswaardigheden is het juist buiten de stad verbluffend mooi.
Autootje huren in Rome en de bergen in richting Tivoli, snap je meteen waarom de Romeinse keizers daar hun villa's hadden.quote:
Ja sowiesoquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autootje huren in Rome en de bergen in richting Tivoli, snap je meteen waarom de Romeinse keizers daar hun villa's hadden.
Een goede admin ziet dat ik geen kloontjes hebquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een goede admin zou die kloon van je klikoen
Dan ben ik geen goede adminquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een goede admin ziet dat ik geen kloontjes heb
Een goede admin zou dit hele godvergeten forum opdoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een goede admin zou die kloon van je klikoen
Je bent ook nooit een goede mod geweestquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben ik geen goede admin
@:yvonne
Nou nou nou.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een goede admin zou dit hele godvergeten forum opdoeken.
Beste klb mod ooit na frankquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent ook nooit een goede mod geweest
Oh uh ja ik bedoelde...quote:
Beste keuze.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh uh ja ik bedoelde...
Haags admin maken
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Zwarte nagellak voor mannen, ja of nee?
Geeloranje is in.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook niet voor vrouwen trouwens .
Ziet er nog best wonderbaarlijk spannend uit om je piemel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ziet er toch ook niet uit joh.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er nog best wonderbaarlijk spannend uit om je piemel.
Roze wel goed?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook niet voor vrouwen trouwens .
Als bij ‘t karakter van een man past. Sure, why not?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Zwarte nagellak voor mannen, ja of nee?
Dat doet het zekerquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als bij ‘t karakter van een man past. Sure, why not?
Lekker puur natuur en harig in een tuinbroek, smoezelig wit shirtje van 6,99 en grote onderbroek.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan niet warm worden van nagellak bij vrouwen moet ik zeggen, ook niet van lippenstift overigens
7.99 is ook goed hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker puur natuur en harig in een tuinbroek, smoezelig wit shirtje van 6,99 en grote onderbroek.
Ik ook niet. Let er vaak niet eens op ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan niet warm worden van nagellak bij vrouwen moet ik zeggen, ook niet van lippenstift overigens
Ex van me leek qua gezicht op een schuchter jochie van 14 zonder make-up dus zie er toch wel de voordelen van in.quote:
He, Epstein.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me leek qua gezicht op een schuchter jochie van 14 zonder make-up dus zie er toch wel de voordelen van in.
Dit lijkt me sterk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me leek qua gezicht op een schuchter jochie van 14
Ze gebruikte erg weinig make-up maar dat beetje had ze toch hard nodig om niet door jochies gevraagd te worden om mee te voetballen.quote:
Heerenveen-Feyenoord eerst nog even half uurtje aankijkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:40 schreef Solotovski het volgende:
Man Utd - Chelsea vanmiddag
Lekkerrrrrrrr hooor
Als ik het zo hoor wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
grote onderbroek![]()
Maar ik vind strings ook minder aantrekkelijk dan een hipster ofzo ja
Ik zal wel apart zijn
Dat ze een string aan heeft maar die zie je helemaal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah moeten de billen wel lekker strak zijn.
Ja das dus niksquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze een string aan heeft maar die zie je helemaal niet.
Blond, Strak lijffie, dik laagie make-up op.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een groot vet overschot dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Sexy.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Blond, Strak lijffie, dik laagie make-up op.
kijk je ook niet voor je plezier denk kquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerenveen-Feyenoord eerst nog even half uurtje aankijken
Staat Heerenveen straks ineens bovenaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kijk je ook niet voor je plezier denk k
United-Chelsea zijn verder ook wel de 2 minst aantrekkelijke ploegen van Engelandquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet echt iemand waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aantrekkelijker dan malaisequote:Op zondag 11 augustus 2019 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United-Chelsea zijn verder ook wel de 2 minst aantrekkelijke ploegen van Engeland
En aantrekkelijker dan jouw originaliteitquote:
Kokcu begint wel zo'n speler te wordenquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt iemand waarvoor je naar het stadion komt.
Nou da vink niequote:Op zondag 11 augustus 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En aantrekkelijker dan jouw originaliteit
Ik durf mijn vertrouwen gewoon uit te spreken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou das nog een beetje te vroeg hoor
Nee plek 3 of zoquote:Op zondag 11 augustus 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf mijn vertrouwen gewoon uit te spreken.
Inb4 degradatiekandidaat
Jawelquote:Op zondag 11 augustus 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
Maar haagsie lijkt dat vis-a-vis niet beetje op orange is the new black?
Jaaaaaa nog 32 wedstrijdenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met plek 1
Dit is het beste nieuws wat ik vandaag te horen heb gekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou even laten weten dat ik nog leef en veilig in de bewoonde wereld ben aangekomen
zit weer thuis in mijn safespacequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa nog 32 wedstrijden
[..]
Dit is het beste nieuws wat ik vandaag te horen heb gekregen.
Betekent dit dat je inmiddels bent teruggekeerd? Of moet je nog een keer je leven en reputatie riskeren?
Ze kunnen voorzichtig de champagne gaan ontkurkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa nog 32 wedstrijden
[..]
Dit is het beste nieuws wat ik vandaag te horen heb gekregen.
Betekent dit dat je inmiddels bent teruggekeerd? Of moet je nog een keer je leven en reputatie riskeren?
zou daar wel mee oppassen zometeen dondert de rest naar benedenquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen voorzichtig de champagne gaan ontkurken
goed zo, nu kan ik slapen vannachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit weer thuis in mijn safespace
iedere weekend een fles.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen voorzichtig de champagne gaan ontkurken
lol weepeequote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou daar wel mee oppassen zometeen dondert de rest naar beneden
Lol.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou daar wel mee oppassen zometeen dondert de rest naar beneden
gelukkig maarquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goed zo, nu kan ik slapen vannacht
[..]
iedere weekend een fles.
[..]
lol weepee
En toch hè, denk ik dat meerdere stadions beter even nagekeken kunnen gaan worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goed zo, nu kan ik slapen vannacht
[..]
iedere weekend een fles.
[..]
lol weepee
lijkt me dat dat sowieso wel gedaan wordtquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch hè, denk ik dat meerdere stadions beter even nagekeken kunnen gaan worden.
Geen idee. Maar er zijn veel meer van dat soort daken....quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me dat dat sowieso wel gedaan wordt
Ik denk dat het geen kwaad kan. Ergens wel bijzonder als dat niet regelmatig wordt gedaan met een grootschalig onderhoudquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch hè, denk ik dat meerdere stadions beter even nagekeken kunnen gaan worden.
lijkt me wel hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er zijn veel meer van dat soort daken....
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen kwaad kan. Ergens wel bijzonder als dat niet regelmatig wordt gedaan met een grootschalig onderhoud
Moet blijkbaar altijd eerst een keer goed mis gaan ergens voor er iets aan gedaan wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt me wel hoor
dit soort dingen moeten ten alle tijden voorkomen worden
Helaas wel, want geld besparen is namelijk beter dan eventuele mensenlevensquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Moet blijkbaar altijd eerst een keer goed mis gaan ergens voor er iets aan gedaan wordt.
Bizar ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas wel, want geld besparen is namelijk beter dan eventuele mensenlevens
mwah denk dat dit gewoon bad luck was, volgens mij worden dit soort constructies minstens eens per jaar gekeurdquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Moet blijkbaar altijd eerst een keer goed mis gaan ergens voor er iets aan gedaan wordt.
Is dat echt zo? Vraag het mij af hoor..quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwah denk dat dit gewoon bad luck was, volgens mij worden dit soort constructies minstens eens per jaar gekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |