Adje is de meest pure....quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef PsychPablo het volgende:
Adje ; Misschien is het niet zo netjes wat ik allemaal zei maar hij begon weer, hij zat aan mij ?? Adje is malende , time to go home .
LOLquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adje is de meest pure....
Maar de kronkel van de hedendaagse realiteit maakt hem de irritantste...
Fubar.
Ik mag het toch wel met je eens zijn hierover?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adje is de meest pure....
Maar de kronkel van de hedendaagse realiteit maakt hem de irritantste...
Fubar.
Jok snapt hetquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel met je eens zijn hierover?
Zichzelf/haarzelf zijn volstaat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Wat was het plan morgen om het bezoek van Shelley te pesten?
Dat was het bezoek van Shelley toch van plan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Ja die ook, dus ze gaan elkaar pestenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was het bezoek van Shelley toch van plan?
Dus jij denkt dat Shell haar moeder gaat pesten?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ja die ook, dus ze gaan elkaar pesten
Het bezoek van een Sheil pest vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Sjekkies draaien. Wat een wijffie is het ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:29 schreef snetje het volgende:
Wat doet Dylan btw in dat rokers hok? Hij rookt toch niet meer ... zeker weer een joint besteld ...
[ afbeelding ]
Nee, lees mijn zinsbouw en dan zie je dat ik dat niet gezegd hebquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Shell haar moeder gaat pesten?
Kee.. thx, dat was t eerste wat ik zag toenk inlogdequote:
Sorry ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. thx, dat was t eerste wat ik zag toenk inlogde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |