SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Dat kán helemaal niet!”
Dit trouwens ook hoor.. en nu vraagt er eigenlijk nooit iemand meer naar tenzij ik er zelf over begin.. helemaal top!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:34 schreef Tally het volgende:
Ik kon gewoon niet meer tegen de opmerking: zo’n baby staat je goed of wanneer gaan jullie eens aan de slag. Dat soort bemoeizuchtige opmerkingen. Dus heb ik alles op tafel gegooid. Ook toen het misging. Of als ik weer eens een week plat moest ivm overstimulatie en al mijn afspraken moest afzeggen. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het pas zegt als je voorbij de eerste weken bent. Iedereen moet lekker doen waar zij zich goed bij voelt
quote:Op zondag 11 augustus 2019 04:35 schreef AnneX het volgende:
Echt een nadenkertje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Dat kán helemaal niet!”Jeugd
Let me see you stripped down to the bone
The Ikea saga 2.0quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:21 schreef minilot het volgende:
Zo. Straks onze inner-SunTAV channelen en elkaar niet de strot afbijten bij het voor het eerst opzetten van onze vers aangekochte tent.
Ach, dat is tegenwoordig zo simpel dat je daar geen ruzie meer over krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:21 schreef minilot het volgende:
Zo. Straks onze inner-SunTAV channelen en elkaar niet de strot afbijten bij het voor het eerst opzetten van onze vers aangekochte tent.
Dat was het in festivaltijden ook theoretisch al met van die tweepersoons koepeltentjes, maar soepel ging het nimmer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig zo simpel dat je daar geen ruzie meer over krijgt.
Activiteit bedacht. Op bezoek bij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:12 schreef sigme het volgende:
Deeg voor appeltaart staat klaar, deeg voor gebakken cheesecake staat klaar. Nu eerst koffie met de logé, en dan verder met de taarten.
La Cubanitaquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:30 schreef Kreator het volgende:
Ik had gisteren een mega kater. Vier keer in slaap gevallen en zoveel had ik niet eens gehad.
Toch nog even bij la cubanita gegeten en bier gedronken op de oude markt.
Vandaag maar eens iets actief bedenken.
Heh, dat dilemma weet ik nog wel. Bekend staan als foodie en daardoor trakteerdrukquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet even bedenken wat ik volgende week op mijn werk wil trakteren. We zijn met veel mensen, de meeste mensen zetten dus gewoon een aantal pakken supermarktkoekjes neer. Maar ik vind dat ik daar niet echt mee weg kan komen aangezien ik zoveel over eten praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |