Ja maarja daar doe je niks meer aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Treurig genoeg dat het geroepen kan worden
Denk dat zodra Jaap een geolied team heeft het heel goed kan gaan draaien. Als die Sinatra loskomt en Jorgensen kan je zomaar 2de worden, PSV heel matig ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier, ik denk vooral dat wij een heel slecht seizoen gaan draaien.
AZ is ook niet veel hoor maar maakt op mij wel een stabielere indruk
Heel knapquote:
Ja zou zomaar kunnen, maar ik zie het nog nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Denk dat zodra Jaap een geolied team heeft het heel goed kan gaan draaien. Als die Sinatra loskomt en Jorgensen kan je zomaar 2de worden, PSV heel matig ook
Wat je donderdag zag doortrekken met nieuwe verdediging maak je best kansquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen, maar ik zie het nog niet![]()
PSV is ook wel kapot slecht ja, heel matig
Ja maar die lui konden er ook echt helemaal niets van héquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat je donderdag zag doortrekken met nieuwe verdediging maak je best kans
Ja maar dat doet er even niet toe, gaat vooral om het positiespelquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar die lui konden er ook echt helemaal niets van hé
Tempo zal dan wel iets omhoog moeten hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet er even niet toe, gaat vooral om het positiespel
Ja Sinatra bracht wel dreiging vond ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tempo zal dan wel iets omhoog moeten hoor
Ja klopt, er gebeurde in ieder geval iets dat niet van berghuis kwam, maakt het toch weer wat minder voorspelbaar allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja Sinatra bracht wel dreiging vond ik
Ja precies lol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, er gebeurde in ieder geval iets dat niet van berghuis kwam, maakt het toch weer wat minder voorspelbaar allemaal
Die wat genieten jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies lol.
En die aka van Larssen
Zou wel nice zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij een beetje opleven onder Stam
Dan verkopen voor 14M ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |