De volgende heeft ook een zeer aparte titel...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stairway To Headphone, dat verzin je toch niet.
U hoort ze hier...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Victims Of Lobotomie - Voodoo Roots (1996)
65 weergaven
Ja, dat zijn dé tracks.
Moest lachen toen ik het zag verschijnen ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgende heeft ook een zeer aparte titel...
Nostrum - Acid House...Acidquote:
Apie kijkt, apie doet...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nostrum - Acid House...Acid
Artiest: The Ape![]()
Album: Acid Flash, Volume 3
Uitgebracht op: 1996
Alstu...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, dankjewel! Waakvlam is weer een vuurtje inmiddels. Dat was weer een mix om goed te bewaren.![]()
Vaak vind ik ze overbodig en zelfs storend, maar Nikki uit de UK heeft goed werk afgeleverd...quote:Dat deed je leuk met de jingle ook.
Die jingle is heel best. Tot later weer!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu...
[..]
Vaak vind ik ze overbodig en zelfs storend, maar Nikki uit de UK heeft goed werk afgeleverd...
Tot een volgende ronde!
Ah! Eet smakelijk en veel plezier bij de proeverij, neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Nu snel eten en dan richting whisky...
Informele proeverij, BYOB (Bring Your Own Bottle) met 10 man/vrouw...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Eet smakelijk en veel plezier bij de proeverij, neem ik aan.
Há livelink!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
Hoi Lucky![]()
Laat je ons er wel weer even rustig inkomen?
quote:
Ja hoor.quote:
Mooi! Hier is het op het moment ook lekker rustig. En aangename temperatuur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bij jou ook alles nog een beetje onder controle?
Ja, dat laatste is wel echt fijn. Even bijkomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi! Hier is het op het moment ook lekker rustig. En aangename temperatuur.
Het vreet energie die warmte. Als het eenmaal weg is moet ik een paar nachten bijslapen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel echt fijn. Even bijkomen.
Geen verplichtingen is goed. En bijslapen is ook goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar verder zijn er geen verplichtingen.
Het is het hele weekend klote weer, dus wat dat aangaat zit je al gebakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen verplichtingen is goed. En bijslapen is ook goed.
Ik ga dat dit weekend ook eens proberen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is het hele weekend klote weer, dus wat dat aangaat zit je al gebakken.
Het is nog prima te doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou nou, er zitten wel een paar rammenasjes tussen.
Je zou het bijna zeggen, jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels een door de wol geverfde house bezienswaardigheid.
Mijn mond viel echt open toen je vertelde dat je lekker zat te werken met het gebeuk op je oren.quote:
Ik hoef nu gelukkig niet te werken, maar met deze muziek zou het ook zeker lukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn mond viel echt open toen je vertelde dat je lekker zat te werken met het gebeuk op je oren.
Denk dat het een soort van oerinstinct bonken zijn in deze soort muziek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoef nu gelukkig niet te werken, maar met deze muziek zou het ook zeker lukken.
Ja, dat zeg je mooi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het een soort van oerinstinct bonken zijn in deze soort muziek.
Laat de holbewoner in je losquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch zijn we geen holbewoners meer. Nja, oké, sommigen wel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
Ik moet afhaken maar heb genoten!Kwam precies op het goede moment
Jij ook bedankt en slaap diep ende lang.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook afsluiten, Lucky. De vrijdagavonddip slaat hard toe, dus ik ga naar bed.
Dit was een aangename hernieuwde kennismaking. Dank je wel!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik werd gelokt door de geur van koffie
Ja, een beetje. Er is nog ruimte voor verbetering.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eej, dame livelink. Een goedenavond!
Beetje bij kunnen tanken op slaapgebied afgelopen weekend?
Hmm, naja, in ieder geval een beetje. Dat is al een stuk aangenamer dan andersom.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Er is nog ruimte voor verbetering.
Het is jouw feestje. Dat van daarnet vond ik wel lekker. Ik denk dat dan trance was?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, naja, in ieder geval een beetje. Dat is al een stuk aangenamer dan andersom.
Vanavond draai ik allerlei dingen door elkaar, van hard naar mellow en trance.
Denk het, hoewel het best aan de pittige kant was.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is jouw feestje. Dat van daarnet vond ik wel lekker. Ik denk dat dan trance was?
Ik hoorde even een stukje eindtune van MadMaster tussendoor leek het.quote:
Die heeft het van een nummer van The Nits, meen ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde even een stukje eindtune van MadMaster tussendoor leek het.
Dat lijkt me stug...quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde even een stukje eindtune van MadMaster tussendoor leek het.
Tutti Ragazzi...quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft het van een nummer van The Nits, meen ik.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, heer Mad! Alles wel daar?
Ah, lekker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, druk, druk, maar alles onder controle...
Neem gerust een zonnenbankje tussendoor...quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, lekker.![]()
De volgende track duurt volgens VDJ 47,30 min.
Weer wat geleerd. Het leek er wel op netquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem gerust een zonnenbankje tussendoor...
Dit klinkt wel als een zonnenbank...quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik schat het tussen de 8 en 9 minuten in.
Kan ook gerust in een lift.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een zonnenbank...
Typ het 's uit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ben ik nu in een bizarre mannenfantasie beland?
Die is heel anders...quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Ben ik nu in een bizarre mannenfantasie beland?
Ik kon me er ook niet zoveel bij voorstellen met een zonnebank eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zonnebank en fantasie denk ik aan vrouwen en terecht.
Mijn beeldspraak is mis soms wat apart, maar bizar vind ik wat zwaar klinken...quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon me er ook niet zoveel bij voorstellen met een zonnebank eigenlijk.
Ik ben niet zoveel gewendquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn beeldspraak is mis soms wat apart, maar bizar vind ik wat zwaar klinken...
Dat klopt. Doe jij het werk maar, dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik naar mijn Halloween show van vorig jaar aan het luisteren ben...
Goed idee! Die ga ik weer eens terugluisteren een keertje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik naar mijn Halloween show van vorig jaar aan het luisteren ben...
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt. Doe jij het werk maar, dacht ik.
Dit jaar komt er geen nieuwe versie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed idee! Die ga ik weer eens terugluisteren een keertje.
Die show wasquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draaide toen voor het eerst zoiets als dit, vandaar...
Gelukkig hebben we Mixcloud nog.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar komt er geen nieuwe versie.
En Sinterklaas is ook nog te boeken...
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:20 schreef MadMaster het volgende:
He, dit heb onlangs ook nog gedraaid...
O ja, van The Doors...quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met de bewuste sample zin erin verwerkt, waarvan ik me afvroeg waar het vandaan kwam.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik vermoedde dat je langs kwam.
Hakken!quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
Er zoemt een mug mij uit mijn trance
Dat boeit niks. Hopelijk werkt het als afschrikwekkend voorbeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dikke bloedvlek op het zojuist behangen muurtje.
Dat is de muziek die je hoort...quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
Er zoemt een mug mij uit mijn trance
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
Hopelijk werkt het als afschrikwekkend voorbeeld.
quote:
Ja, gelukkig koelt het nu 's avonds wel af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker nog een keertje live mixen, voordat de koptelefoon van de hitte weer van mijn kopf sopt.
Denk (hoop) dat het wel mee zal vallen, omdat we die 40 graden al gewend zijn. En die koelere nachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig koelt het nu 's avonds wel af.
Kun je niet wat slaven inhuren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dan weer verder roeien met de schamele riemen die voorhanden zijn.
Ok, ok. Ik hoop niet dat je ergens moet zijn op korte termijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wil je eventueel wel voeden hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik hoop niet dat je ergens moet zijn op korte termijn.
Het zijn meer de bovenarmen waar ik me zorgen over maak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Wilde ik net vragen of ik niet te maken krijg met wapperende kipfilet onderarmen, maar dat hoeft al niet meer.
Die span je het meest in tijdens roeien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn meer de bovenarmen waar ik me zorgen over maak.
Daar wapperen de kipfilets het hardst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die span je het meest in tijdens roeien?
Ik ben helemaal alleen thuis; dan komt hij naar boven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ons livelink heeft een darkside.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben helemaal alleen thuis; dan komt hij naar boven.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Na al die korte nachten, trouw aan gezin en werkgever kán het bijna niet anders.
Heeft de rest van je gezin het ook een beetje naar 't zin, btw? Dat gaat maar uit en zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier inmiddels ook letterlijk in het donker. Even een lampje aandoen maar.
Ja, die hebben het zeker naar hun zin. Ik kreeg net een foto door van een enorm ijstoetjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft de rest van je gezin het ook een beetje naar 't zin, btw? Dat gaat maar uit en zo.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die hebben het zeker naar hun zin. Ik kreeg net een foto door van een enorm ijstoetje
Zo had ik het niet geïnterpreteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tof! Maar niet op de manier, van yo, ma, kiek 's wat je misloopt!
Dark side én ijzige gedachten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo had ik het niet geïnterpreteerd![]()
Jij plant slechte gedachten in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dark side én ijzige gedachten.
Hmm, vreemd. Eh wacht 's, jij hier?quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hoor ik heb hem een uur aangehad
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Eh wacht 's, jij hier?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Blijkbaar vond je de live mix te pruimen dan.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]maar er belde iemand na een uur ook zo lullig dan
Dan is die gewoon te horen geweest hoor want hij deed opeens iets vreemds idd en toen zag je hetzelfde nummer 2 x in beeld dat was na een uur of zoquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het waren bij elkaar ongeveer 63 minuten. Leuk dat je luisterde!
Normaal gesproken is er in het admin gedeelte zien welke nummers er waren en daar was alleen het 1e nummer een keer of 20 te zien.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan is die gewoon te horen geweest hoor want hij deed opeens iets vreemds idd en toen zag je hetzelfde nummer 2 x in beeld dat was na een uur of zo
Oh bij VLC zag ik ze allemaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal gesproken is er in het admin gedeelte zien welke nummers er waren en daar was alleen het 1e nummer een keer of 20 te zien.
Hmm, geen idee wat dat geweest is dan. Naja, het werkte.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh bij VLC zag ik ze allemaal
Ik las je verzoekje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 04:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja godver! Zie tag in de SCik lag te pitten
quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
vrolijkehoerenmuziek.nl claimen.
nee, is er een mailadres?quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je geen verzoekje gemaild?
echt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Tilly had een verzoekje aangevraagd
quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
weet ik hetwat was het voor verzoekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]@Ghostbuster SCHIMMELIGE BERENLUL DAT JE ER BENTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Ghostbuster SCHIMMELIGE BERENLUL DAT JE ER BENT
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
bloedschijnheilig vanmiddag in DM vuile draak
Sja, het is hobby en het blijft maar warm. Zal me er toch eens overheen moeten zetten voordat ik hoogbejaard ben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:30 schreef chufi het volgende:
doe vooral druk... mij te warm om te luisteren vermoed ik
of een airco dingus of zo regelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, het is hobby en het blijft maar warm. Zal me er toch eens overheen moeten zetten voordat ik hoogbejaard ben.
misschien worden ze nog goedkoperquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, spijt van dat ik dat vorig jaar niet doorgezet heb.
Kost al geen drol meer. Het is meer de lange wachtlijsten voor het installeren.quote:
ik zou eerst moeten kijken of het uberhaupt mag van de VvE en dan waar komt die externe unit dan aan de buitenmuur...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kost al geen drol meer. Het is meer de lange wachtlijsten voor het installeren.
Dat kan een hoop gezeur opleveren, áls het al mag idd. Of mobiele airco nemen en slang door kattenluik richting balkon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou eerst moeten kijken of het uberhaupt mag van de VvE en dan waar komt die externe unit dan aan de buitenmuur...
moet ik eerst een kat nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan een hoop gezeur opleveren, áls het al mag idd. Of mobiele airco nemen en slang door kattenluik richting balkon.
Héé, Gd! Leuk en dank je!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik luister weer eens een keertje mee Lucky.En hij gaat lekker.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
You've got mail, zit ik nog in de mail te kijken ook
Ja die pop-up van VLC zei dat.quote:
Amph.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
You've got mail, zit ik nog in de mail te kijken ook
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja die pop-up van VLC zei dat.
GDquote:
Ik hoorde het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
GDIk heb even 612 nieuwe mails, ff doorspitten
126.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ongeveer 120-125 bpm? Lucky? Schat ik dat goed.
Je zult mij ook niet horen ! Vele mixen en kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hoort mij op het ogenblik niet klagen over kou, zeg maar.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zult mij ook niet horen ! Vele mixen en kort.
Ik zal het zo zeggen, ik kom meer even voor jou, dan de muziek, maar deze set is best te doen, al staat het best zacht hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Trok je het een beetje, qua muziek? Ik vind het tof dat je er bent, als non house liefhebber.
Ja, oké. Snap het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen, ik kom meer even voor jou, dan de muziek, maar deze set is best te doen, al staat het best zacht hier.
Bedankt kerel ! En het is niet het geluid, dat is prima, het ligt meer aan mijn andere smaak, zeg maar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, oké. Snap het.Dat geluid kreeg ik meer klachten over, maar kreeg het niet opgelost.
Oh dat!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bedankt kerel ! En het is niet het geluid, dat is prima, het ligt meer aan mijn andere smaak, zeg maar.![]()
Jij ook bedankt, Gooddeal! Nu op een hol naar de ventileutor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:00 schreef Gooddeal het volgende:
Dankjewel Lucky, ik vond het fijn. lekker afkoelen nu.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook bedankt, Gooddeal! Nu op een hol naar de ventileutor.
Ik zou eigenlijk op vakantie zijn vandaag en dus niet aanwezig kunnen zijn, maar door omstandigheden ben ik nog thuis. Toch maar een kaartje aangeschaft dus...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er staan weer fraaie namen bij en boffen met de laatste dag fraai weer, Mad. Veel genot daar!
Hmm, dat geeft er een andere kijk op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk op vakantie zijn vandaag en dus niet aanwezig kunnen zijn, maar door omstandigheden ben ik nog thuis. Toch maar een kaartje aangeschaft dus...
Elk nadeel hep ze voordeel...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat geeft er een andere kijk op.
Ben je al een half uur bezig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh hell, ik start alvast om 20.00 uur.
Ja, moet ik iets mee doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat moet er allemaal uit. Ooit.
Beter op tijd kwijt enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme, wat ga ik weer lekker!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme, wat ga ik weer lekker!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dame livelink!![]()
Alles nog onder controle hier. Nog.
Dat moet ik nog steeds doen. Er gaan altijd wel wat dingen mis en dat wil ik er eerst uit hebben voordat ik upload. Kan ik een dezer dagen wel doen.quote:
Vind het wel leuk om bij het sporten een setje op te kunnen zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet ik nog steeds doen. Er gaan altijd wel wat dingen mis en dat wil ik er eerst uit hebben voordat ik upload. Kan ik een dezer dagen wel doen.
Ik luister ook wel eens een setje van MM. Maar nooit tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om bij het sporten een setje op te kunnen zetten
Vanmorgen nog een setje van MM opgezet tijdens het sporten
Aanrader hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens een setje van MM. Maar nooit tijdens het sporten.
Dat is wel lekker bij sporten ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om bij het sporten een setje op te kunnen zetten
Vanmorgen nog een setje van MM opgezet tijdens het sporten
Jij hebt heul geen tijd om te sporten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens een setje van MM. Maar nooit tijdens het sporten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eigenlijk heb ik geen tijd om bier te halen.
Vooral helemaal geen zin ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen tijd om te sporten.
Da's niet zo gek, want je bent altijd bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral helemaal geen zin ook![]()
Maar ik fiets en loop (wandel) wel eens en dan luister ik wel muziek. Dus ik kan het wel eens proberen.
Ik zat helemaal into de vorige, en hij was zo ontzettend anders dat ik even uitgewipt wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, ik weet van niets?![]()
23.00 uur stop ik ermee.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat helemaal into de vorige, en hij was zo ontzettend anders dat ik even uitgewipt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |