Benieuwd of ze hun lesje hebben geleerd. Forza Horizon en The Crew zijn populairder dan NFS en dat is hun eigen fout,quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat belachelijk pretentieus. Ik wacht de reviews wel gewoon af om te zien of het wat is.
quote:Wordt DQXI nog moeilijker of is dit het?
Ik ben nu lvl 15, maar ik heb het idee dat er totaal geen tactiek nodig is om battles te winnen, ik heb één boss verslagen en die was een walk in the park
Ja. Sowieso kun je functies aan of uitzetten om het moeilijker te maken (Draconian settings o.i.d.)quote:
Ah, zal het doorgevenquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Sowieso kun je functies aan of uitzetten om het moeilijker te maken (Draconian settings o.i.d.)
Coming exclusive to iOS and Android.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag om 16 uur de nieuwe Need for Speed Reveal
Hier de timer:
https://www.ea.com/games/(...)qrx?isLocalized=true
Don’t play with my heartquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Coming exclusive to iOS and Android.
''Play it first at Apple Arcade.''
Hoe word je een biohazard ambassador?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:16 schreef DKUp het volgende:
Biohazard Ambassador Initiative mensen hebben een e-mail gehad om een nieuw project te playtesten.
Hopelijk Resident Evil 8![]()
RE:7 op madhouse uitspelen in VR.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe word je een biohazard ambassador?
Een paar jaar geleden kon je je inschrijven volgens mij. Zal vast nog wel kunnen ergens.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe word je een biohazard ambassador?
Het is wel alleen voor de Japanse markt geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kon je je inschrijven volgens mij. Zal vast nog wel kunnen ergens.
Oh jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is wel alleen voor de Japanse markt.
Dat moet wel lukken. Heb toch de platinum al.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
RE:7 op madhouse uitspelen in VR.
Dat is weer een beetje jammer dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is wel alleen voor de Japanse markt geloof ik.
Plot twist: in de RE8 remake speel je als Nemesis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik hoop in ieder geval op Resident Evil 8. Resident Evil 3 Remake boeit mij niet met een stalker bij de gehele game door
Geruchten gaan al een tijdje, dus met een beetje geluk een RE8quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:16 schreef DKUp het volgende:
Biohazard Ambassador Initiative mensen hebben een e-mail gehad om een nieuw project te playtesten.
Hopelijk Resident Evil 8![]()
DoN't YoU GuyS HaVe PhOnEs ?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Coming exclusive to iOS and Android.
''Play it first at Apple Arcade.''
Ik ook, de Master League schijnt dik verbeterd te zijn. Wel ff op een mooie prijsdrop wachten uiteraard.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens die PES2020 demo speelt echt lekker.
Denk dat ik die ga kopen ergens in oktober.
Ja en dat is meestal al in oktober haha.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ook, de Master League schijnt dik verbeterd te zijn. Wel ff op een mooie prijsdrop wachten uiteraard.
PES, bestaat dat nog?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens die PES2020 demo speelt echt lekker.
Denk dat ik die ga kopen ergens in oktober.
Jup en speelt ouderwets lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |