Ik heb helemaal niks met voetbal, maar dit was wel een opvallend nieuws-item.quote:
Nope, niet gehoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken je dat liedje nog? De keeper van den haag..
Wie heeft dat gelekt! De secreet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar dit was wel een opvallend nieuws-item.
Liet zich door zijn vrouw met een dildo in z'n reet neuken!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gelekt! De secreet!![]()
(Ik ken iemand die dat als fantasie heeft)
Lekte toen ook precies voor ajax - adoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gelekt! De secreet!![]()
(Ik ken iemand die dat als fantasie heeft)
Dan zak je ook wel door de grond lijkt mequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekte toen ook precies voor ajax - adoallemaal dildos op het veld
Wel tering slap om zoiets online te gooien. Wat anderen leuk vinden moeten ze lekker zelf weten.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zak je ook wel door de grond lijkt me
Als die z'n benen spreid heeft die misschien nog geluk ook
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij een leuke avond gehad heeft maar vind dat wel goede voetbalhumor.. Beter dan de tent afbreken
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jeAlleen dan x5000 ofzo
quote:Je komt alleen de ONZ-SC binnen als je een vagina bezit of op de universiteit zit.
Ja ik ben er heel eerlijk in he. Je wordt daar gewoon weggepest joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er sowieso niet tot amper dus geen idee maar moest wel lachen
Dan blijf je lekker hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ben er heel eerlijk in he. Je wordt daar gewoon weggepest joh.
Dat was ik ook zeker van plan, gezellig hierquote:
Geen vagina of opleiding vereist. Tetten zijn wel pluspuntenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook zeker van plan, gezellig hier
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de handquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind het harstrikke triest voor die man joh, ongeveer dezelfde ervaring als de ONZ-SC binnenstappen zonder uni opleiding, alles en iedereen is tegen jeAlleen dan x5000 ofzo
Daarom, beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen vagina of opleiding vereist. Tetten zijn wel pluspunten
Ik kom daar al binnen met 0-2 achterstand, voor mij heeft het dus geen nut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand
Iemand moest het tenminste van zijn vrouw hebben gehoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
En ik denk dat die vrouw het zelf was, maar zeker weten doe ik het niet.
Goede timing!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekte toen ook precies voor ajax - adoallemaal dildos op het veld
Wel tering slap om zoiets online te gooien. Wat anderen leuk vinden moeten ze lekker zelf weten.
Omdat je saai bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:31 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom vind ik alleen grijze kleren mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |