quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef aloa het volgende:
6 dagen in de jungle daar overleven lijkt mij niet te doen voor een 15 jarige met een geestelijke achterstand
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Iemand met een beperking is al bijna een week zoek in de jungle? Zou top zijn als ze haar nog levend terugvinden maar vrees wel het ergste...
Wat een dom gelulquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:43 schreef hoechst het volgende:
Hier heeft iemand zonder hbo een ontwikkelingsachterstand
Volgens haar ouders was zij niet het type dat zelf uit het raam zou klimmen en vertrekken en dat ze ook niet zou weten hoe ze hulp zou moeten zoeken staat er in het artikel. Dat geeft mij de indruk dat het een vrij bescheiden meisje is maar ja, dat is mijn interpretatie. Wie weet wat een meisje ondanks ontwikkel en leerachterstand in de puberteit doet in een vreemd land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
Is het een type dat, ondanks beperking, graag onverwachte en spannende dingen deed, niet bang? Is mij niet duidelijk tot nu toe.
Is zeker een optie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Jij bent nooit in de jungle geweest in de nacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Ik ben benieuwd op welk leeftijdsniveau ze functioneert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:54 schreef praadje het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)eisje-15-in-maleisie
Uit dit artikel; Het meisje zou anders zijn dan andere 15-jarigen: ‘Ze ziet er jonger uit, kan niet voor zichzelf zorgen en zal niet snappen wat er aan de hand is.’
Flikker toch op met dat soort achterlijke opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:00 schreef Loekie1 het volgende:
And she was extremely excited about the family holiday in Malaysia
https://www.dailymail.co.(...)otprints-jungle.html
En dan moet je meteen naar bed bij aankomst. Niet zo slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |