Dit mocht ik ook niet bij jou doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed snik.
Wat een wansmaak.
Wanneer niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit mocht ik ook niet bij jou doen
Elkaars eetgewoonten ridiculiserenquote:
Jij zei dat rauwe uitjes weerzinwekkend zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaars eetgewoonten ridiculiseren
Ik chargeer graagquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is geen gember of koriander, dat is pas walgelijk.
Dat is er vast wel ergens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nee ik zeg toch een goed feestje.
Stampvolle keetquote:
Oh toen dronk ik bier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mooi snuiven en piratenhits luisteren genot
Zou me daar heel ongemakkelijk tussen voelen denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Piratenhitsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gebruik jij dat nog veel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg alcohol of drugs maakt alles wel leuk.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol niet, drugs ook weinig (op wiet na dan).
Met g nooit meer neequote:
Wat zeg ik nu wat niet waar is dan? Doe best weinig in vergeleken met anderen.quote:
Ja ok truequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu wat niet waar is dan? Doe best weinig in vergeleken met anderen.
Dat drugsloze leven heeft kort geduurd zie ikquote:
Kort is relatiefquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat drugsloze leven heeft kort geduurd zie ik
Emmen is echt niet GHB plek nr 1 hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar jij woont staat dat wel op nummer 1.
Hier is het meer sos geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen is echt niet GHB plek nr 1 hoor.Hoewel hier wel regelmatig mensen voor pinautomaten enz liggen compleet van de kaart door de G hehe.
Drenthe is dan ook wel erg troosteloos. Niet ovor niets meeste werklozenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bevestigt toch wel een beetje mm punt.
Verstandig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol niet, drugs ook weinig (op wiet na dan).
Coolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ik niet meer in centrum woon kom ik ze wel nog zelden tegen (gelukkig).
Bier op zijn tijd is wel lekker, maar drink dat ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol is sowieso maar matig.
Ik ook niet. Behalve als ik dronken ben, dan gooi ik alles naar binnen. Maar ja, dan doe je het ook niet echt meer omdat je er van houdtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bier op zijn tijd is wel lekker, maar drink dat ook niet zo vaak.
Sterke drank hou ik echt niet van.
Ja dat is matig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duplexwoning. Ik woon beneden.
Lekker kotsen daarnaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik dronken ben, dan gooi ik alles naar binnen. Maar ja, dan doe je het ook niet echt meer omdat je er van houdt
Kotsen van drank is al wel lang geledenquote:
Ik ben al jaren niet meer dronken geweest, stop altijd voor ik op dat punt kom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve als ik dronken ben, dan gooi ik alles naar binnen. Maar ja, dan doe je het ook niet echt meer omdat je er van houdt
Hoe gedraag jij je dan als je dronken bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer dronken geweest, stop altijd voor ik op dat punt kom.
Vind dat echt heel erg kut.
snap niet dat mensen er zo fucked up van rakenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen is echt niet GHB plek nr 1 hoor.Hoewel hier wel regelmatig mensen voor pinautomaten enz liggen compleet van de kaart door de G hehe.
Dat weet jij dondersgoed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je dan als je dronken bent
beetje krokodilquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
snap niet dat mensen er zo fucked up van raken![]()
als je het verstandig gebruikt is gootsteenontstopper en velgenreiniger zo lekker he
Dat is één van de grootste redenen waarom ik dat niet meer hoef.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was heb ik zo gruwelijk hard gekotst, was er meteen klaar mee.
Nee dat was met pillen op toch, of ook met drank?quote:
Mja mijn huisdealer kan er niet aankomen ken ook niemand die het gebruikt eigenlijkquote:
Hey Elanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja mijn huisdealer kan er niet aankomen ken ook niemand die het gebruikt eigenlijk
Ohnee dat was meer drugs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat was met pillen op toch, of ook met drank?
Eerste liedje dusquote:
Dat is best een droge film.quote:
Morgen even kijken.Ziet er redelijk obscuur uit allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best een droge film.![]()
Er is zelfs een serie die zich afspeelt tijdens de Lion King 2.
Die animatie uit die serie is wel echt heel droevig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen even kijken.Ziet er redelijk obscuur uit allemaal
in een wattesquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kom je in een stampede terecht!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best een droge film.![]()
Er is zelfs een serie die zich afspeelt tijdens de Lion King 2.
Ik zit in een vakantiehuisje in de woonkamer met mijn vriend en mijn zwager (broer van vriend) en we hebben teveel gezopen en het gaat nergens meer over en het is hilarisch maar ik snap het allemaal niet echt meer geloof ikquote:
Dat Klinkt als mijn afgelopen dagenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zit in een vakantiehuisje in de woonkamer met mijn vriend en mijn zwager (broer van vriend) en we hebben teveel gezopen en het gaat nergens meer over en het is hilarisch maar ik snap het allemaal niet echt meer geloof ik
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat Klinkt als mijn afgelopen dagen
Nou. Ik moet misschien binnenkort mijn huis uit, maar stel dat het gaat gebeuren heeft mijn pa misschien een alternatief. Mijn vriendin kan in Amsterdam gratis nederlands leren en ik hou van de stad.quote:
Hoe zeker is dat alternatief van je pa? En welke nadelen kleven aan dat alternatief en welke voordelen heeft dat alternatief?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou. Ik moet misschien binnenkort mijn huis uit, maar stel dat het gaat gebeuren heeft mijn pa misschien een alternatief. Mijn vriendin kan in Amsterdam gratis nederlands leren en ik hou van de stad.
Toch kan ik ook voor safe gaan en op zoek naar iets anders buiten de stad.
Als mijn pa iets kan regelen en het zegt is het voor 99% zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe zeker is dat alternatief van je pa? En welke nadelen kleven aan dat alternatief en welke voordelen heeft dat alternatief?
Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je zou afwachten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als mijn pa iets kan regelen en het zegt is het voor 99% zeker.
Voordelen afwachten:
- misschien zit ik hier nog 5 jaar
- pa fixed iets knaps
- nl gratis cursus voor vriendin
- goedkoop
Voordelen nu naar een kleinere stad gaan:
- zekerheid
- pa geen stress (geen idee of hij dat heeft)
- onafhankelijk
Nadelen:
- duurder
- betalen voor studie
blond zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:18 schreef madam-april het volgende:
het gaat nergens meer over en het is hilarisch maar ik snap het allemaal niet echt meer geloof ik
Scruppie 👊quote:
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!quote:
Godversquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jij gaapt, ga ik dat ook zeggen
Ohhh dat mag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest een beetje ochtendgniffelen.
Alleen als je jouw piemel erin duwt danquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jij gaapt, ga ik dat ook zeggen
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe dit vaker en u stijgt in mijn achting.
Verzonnen of niet:quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Zag gisteren dat mijn zwager lange haren op zijn neus heeft, mooie man, wilde krullen, geschoold muzikant, serieus het leukere type mens maar die haren kan echt niet, ik stoorde me eraan dus heb net een anoniem mailtje naar zijn studio gestuurd dat hij zijn neus moet scheren
Sowieso ongewenste haargroeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
[..]
Verzonnen of niet:
Haren op een man zijn neus
Backfirequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je jouw piemel erin duwt dan![]()
![]()
Je blijft er naar staren jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
[..]
Verzonnen of niet:
Haren op een man zijn neus
Meh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Backfire![]()
Voorbinddildo ook goed?
Dat ook ja. Maar dat is ook mode verschijnsel ergensquote:
En je vooral afvragen waarom jij het wel ziet en de ander blijkbaar niet?quote:
Dan houdt het opquote:
Hoe is dat een modeverschijnsel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar dat is ook mode verschijnsel ergens
[..]
Dan houdt het op
Ja maar jij denkt ook dat vrouwen wegwerpartikelen zijn dus je mening is niet zo rullevantquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Wachten met seks tot het huwelijk is ook een beetje als een leven lang slechts gehaktballen eten in het donker.
Keertje cursusje mensenkennis volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt ook dat vrouwen wegwerpartikelen zijn dus je mening is niet zo rullevant
Kun je niet terug naar r en p?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje cursusje mensenkennis volgen.
Waarom zeg je het niet gewoon?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Zag gisteren dat mijn zwager lange haren op zijn neus heeft, mooie man, wilde krullen, geschoold muzikant, serieus het leukere type mens maar die haren kan echt niet, ik stoorde me eraan dus heb net een anoniem mailtje naar zijn studio gestuurd dat hij zijn neus moet scheren
Bij mijn ouders wonenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je zou afwachten?
Ik flap er altijd alles uit maar kwam zo even niet uit met twintig andere mensen erbij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon?
Ah oké.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik flap er altijd alles uit maar kwam zo even niet uit met twintig andere mensen erbij.
Wat ben jij een mega debielquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Flip, denk ik dat Platina niet ga halen in Diablo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hij daar naar toe gaat
[..]
Hey Tjack, schat
Begrijp niet wat daar mis mee isquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hey Tjack, schat
Hoe gaat hetquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hey Tjack, schat
Hay zonnetje met je grote egoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeyyyy paardenmeisje met je grote borsten
Zoveel moeite is het niet om wekelijks te checken of er geen gekke stugge haren groeien uit je lichaam.quote:
Ik ben net een baviaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet om wekelijks te checken of er geen gekke stugge haren groeien uit je lichaam.
oh okeequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet echt maar ik irriteer me op een zachte vergevingsgezinde manier.
Ik schrijf hele boeken vol, denk je dat ik met Twitter toe kan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
heb je twitter wel eens overwogen
dat is het social media om je hersenscheetjes op kwijt te kunnen
zet je in je bio dat je een auteur bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrijf hele boeken vol, denk je dat ik met Twitter toe kan?
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Echt he, stel ik een dagje uit voor aan mijn vriendenclub krijg ik de volgende reacties "jij speelt echt met je leven" "ja doen we als je eerst op mijn verjaardag komt kut" "weet iemand pure alcohol te koop want ik ben een pc aan het bouwen?" en "ik heb nieuwe strakke jonge vriend en moet die dag op audiëntie"
Godverdomme wat hou ik toch van die gestoorde gasten
Ja toch, samen wereldreizen gemaakt maar een lullig dagje afspreken is dan weer moeilijk, meh, pfffoe daar zeg je me wat en nou even kijken of ik dan wel kan hoor.quote:
Viezerikje minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Of ik begin bnw te worden of het is wel een beetje apart dat epstein nu dood is.
ja dat welquote:
En de Clintons komen er weer mee wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat wel
maar nu bleek ook net de camera niet te werken dus tja![]()
nouja opgeruimd staat netjes
Het houdt niet op. Niet vanzelfquote:
Overal kan een slotje op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan toch geen slotje doen op fb topic dat is gewoon een reeks
Precies zoals iedereen al gezegd had vorige maand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Of ik begin bnw te worden of het is wel een beetje apart dat epstein nu dood is.
Hij was niet zozeer het punt. Gaat meer om alle mensen erom heen die erbij betrokken waren en die met hem dealden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
beter dat ie dood is
kan ie ook niks meer flikken
Remember seth richquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies zoals iedereen al gezegd had vorige maand.
ohquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was niet zozeer het punt. Gaat meer om alle mensen erom heen die erbij betrokken waren en die met hem dealden.
Die scheten in hun broek.
Killaryquote:
Nee, geen pedo. Gewoon mensen en kinderhandel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ja ik weet er niet zo barveel van dus kan ook niet echt inhoudelijk reageren![]()
weet alleen dat hij verdacht werd van pedofilie en als hij zichzelf van kant maakt in jilla dan zal daar wel reden voor zijn geweest en dus rouw ik niet om hem
Hij is toch ook gewoon opgepakt wegens misbruik van minderjarigen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Killary
[..]
Nee, geen pedo. Gewoon mensen en kinderhandel.
Hij had veel bekende en machtige vrienden/klanten die zaten te zweten dat ze ook de bak in zouden draaien. Onder andere Bill en Hillary. Dus men voorspelde al een "zelfmoord" die zeer veelvuldig voorkomt bij mensen die iets over deze 2 weten.
Ook veroordeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon opgepakt wegens misbruik van minderjarigen?
Ja wou zeggen. Jongste waren 13 geloof ik.quote:
Ja, maar geen pedo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon opgepakt wegens misbruik van minderjarigen?
rtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen pedo. Gewoon mensen en kinderhandel.
Hij had veel bekende en machtige vrienden/klanten die zaten te zweten dat ze ook de bak in zouden draaien. Onder andere Bill en Hillary. Dus men voorspelde al een "zelfmoord" die zeer veelvuldig voorkomt bij mensen die iets over deze 2 weten.
Nu zijn de Clintons wel debet aan al het kwaad van de wereld volgens Kaneelquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn niet specifiek de clintons maar gewoon machtige mensen die dreigen naar beneden getrokken te worden
weet ik, vandaar de nuanceringquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zijn de Clintons wel debet aan al het kwaad van de wereld volgens Kaneel
Dat heeft een hoog gek erwtje gehalte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zijn de Clintons wel debet aan al het kwaad van de wereld volgens Kaneel
Ik las elders dat het een een of andere hack issue hadquote:
Oh daar heb ik niks van meegekregenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las elders dat het een een of andere hack issue had
Beetje verveeld de hele dag, kut weerquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrind! Hoe staat het leven?
Jah prima man! Hier scheen de zon best veel eigk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje verveeld de hele dag, kut weer
En bij jou?
Hier op zich ook wel maar af en toe fikse buien en echt kapot veel windquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jah prima man! Hier scheen de zon best veel eigk.
Klaar met werken voor vandaag?quote:
Lekker manquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier op zich ook wel maar af en toe fikse buien en echt kapot veel wind
Kan toch niet zomaarquote:
Ja, het zette niet echt door, waardoor het vooral vervelend wasquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man
Vond de storm wel tegenvallen.
Ik heb liever een tornado met extreem veel neerslag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, het zette niet echt door, waardoor het vooral vervelend was
Doe dan maar weer in Amsterdam, ze weten wat het is sinds vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever een tornado met extreem veel neerslag.
Bij AZ ging het dak eraf zonder te spelen. Lolquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe dan maar weer in Amsterdam, ze weten wat het is sinds vandaag
Zeker wetenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koeneloen, lekker aan het genieten in France?
Wie doet dan jouw werkquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij AZ ging het dak eraf zonder te spelen. Lol
Luxe hoorquote:
Vandaag 30+ en wolkenloosquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar wel een beetje prima weer?
RETTEKETETTEKETET, DAK GEPLET!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij AZ ging het dak eraf zonder te spelen. Lol
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zozo Frankrijk maakt je meteen flink jonger
Ja hoe danquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOPSAKEEEEEEE. Kan toch eigenlijk niet man
Hoop zonnepaneeltjes wel. Maar zal wel door een flinke windvlaag gekomen zijn.quote:
Zal wel weer gepruts en geblunder zijn geweestquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOPSAKEEEEEEE. Kan toch eigenlijk niet man
Mja, net als bij Twente destijds.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal wel weer gepruts en geblunder zijn geweest
Ja maar het is nou niet zo dat het op orkaankracht is gebeurd, beetje raar welquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop zonnepaneeltjes wel. Maar zal wel door een flinke windvlaag gekomen zijn.
Dat crashte toch al tijdens de bouw toen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja, net als bij Twente destijds.
Welke windkracht was er eigk in NL?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar het is nou niet zo dat het op orkaankracht is gebeurd, beetje raar wel
8, heel even 9.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke windkracht was er eigk in NL?
Si.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat crashte toch al tijdens de bouw toen?
100km aan de kust ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke windkracht was er eigk in NL?
Neu. Er staat altijd veel wind in dat stadion daar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar het is nou niet zo dat het op orkaankracht is gebeurd, beetje raar wel
Dan nog hoort dat dak niet in te stortenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Er staat altijd veel wind in dat stadion daar.
Ajoh wees blij dat er geen wedstrijd was.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan nog hoort dat dak niet in te storten
Ja inderdaad, ik wil @Flippiee niet te hoeven missenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajoh wees blij dat er geen wedstrijd was.
Whehe echt hèquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wil @:flippiee niet te hoeven missen
Ik kan bevestigen dat er fikse wind in de buurt was!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Er staat altijd veel wind in dat stadion daar.
Ja waar niet vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat er fikse wind in de buurt was!
Jezus wat flauw.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
https://op-terschelling.n(...)sland/?debug=&pgini=
Stel dat het donderdag was gebeurdquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wil @:flippiee niet te hoeven missen
Het komt nu wel erg dichtbij!!!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat het donderdag was gebeurdDan had ik zonder grappen er onder gezeten
Ja dat zou toch vreselijk zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
😱😱😱quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Telstarquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:45 schreef R-woud93 het volgende:
Maar de vraag is; waar gaat AZ nu zijn thuiswedstrijden spelen?
Dat moet je toch niet willen johquote:
!!!!!!!!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt nu wel erg dichtbij!!!
Iedereen die daar onder terecht zou komen natuurlijkquote:
🤯🤯🤯quote:
Terechte vraag. Waar moet ik donderdag heen????quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:45 schreef R-woud93 het volgende:
Maar de vraag is; waar gaat AZ nu zijn thuiswedstrijden spelen?
Aaaamaaaaaaaquote:
Ben blij dat er geen doden zijn gevallen. Had zomaar het tweede heizeldrama kunnen worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
!!!!!!!!
Weet ik eindelijk hoe dat voelt
!!!!!!!!
[..]
Iedereen die daar onder terecht zou komen natuurlijk
[..]
🤯🤯🤯
Oh ja ik doelde ook op de ramp zelf hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
edereen die daar onder terecht zou komen natuurlijk
Dat marioepoel zou best kunnen daar. Evt volgende wedstrijden is het vast gefikstquote:
Ja toch.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat marioepoel zou best kunnen daar. Evt volgende wedstrijden is het vast gefikst
Weinig keus in die omgeving eigenlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Terechte vraag. Waar moet ik donderdag heen????
Ze zijn welkom in Den Haag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weinig keus in die omgeving eigenlijk
Oja, Volendam, misschien beter dan Telstarquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weinig keus in die omgeving eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |