Lekker bij VVV gaan ballen ofzo.quote:
Fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer voor Lejeune (tevens faalhaas), maar Real wint na strafschoppen
[ afbeelding ]
Stade Rennaisquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goftedomme, -5 punten. Tijd dat ie VVV verlaat
Staat wel in de belangstelling, zal wel Excelsior zijn
Precies op de helft jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef KennyPowers het volgende:
We zijn nu op de helft ongeveer?
15 - 25 - 35
We gaan niet iedereen volgen in hun stafrol?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:45 schreef KennyPowers het volgende:
We zijn nu op de helft ongeveer?
15 - 25 - 35
SimbaGodquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede transferquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
En transfernieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drizzt mag ik nog even een screentje van de statistieken van Simba (met de cursor op het afgelopen seizoen zodat ik weet waar hij alle goals heeft gemaakt)
Je ligt tot volgend jaar vastquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb nog een jaar toch, qua contract? Niet deze zomer al transfervrij?
Volgend jaar de clubs voor het uitkiezen dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ligt tot volgend jaar vast
Tenzij je speler zo dom is om contract te verlengenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgend jaar de clubs voor het uitkiezen dus
Vast welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tenzij je speler zo dom is om contract te verlengen
Dit dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel enorm storend vind: elke fucking keer lezen dat de manager van Nederland -19 (Stuivenberg) de selectie een dagje vrij geeftSerieus, elke maand is het wel een keer of twee raak
Geen Vodka bij Spartak?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
A.C. Milan: -
Arsenal: -
Atlético: Gaylord Fokker (favoriet personeel)
Bayern: Simba Mufasa (favoriet personeel)
Chelsea: -
Hoffenheim: -
Juventus: Yuriy Bayrovskiy (favoriet personeel)
Leverkusen: -
Lierse: -
Liverpool: -
Man City: Ragnar Asgardsson (favoriet personeel)
Man United:: Karel Näckebrot Junior (favoriet personeel)
PSG: Alessandro Di Spaghettivreter (favoriet personeel)
Schalke: Satoshi Nakotomo (icoon)
Spurs: -
Stoke: -
Stuttgart: -
VVV: Dreek Suiker (favoriet personeel)
Heb speciaal voor jou ff gekeken, maar helaasquote:
Heldquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LEGENDE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |