dat meot kunnen ja, misschien voor de volgende keerquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je niet instellen bij welke clubs of competities je absoluut niet wil spelen? Dat zie ik wel eens voor bestaande spelers.
Je kunt een favoriete club opgeven, maar volgens mij niet wat jullie willen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat meot kunnen ja, misschien voor de volgende keer
clubs of competities waar je graag (of niet) wil spelen
oh, zondequote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt een favoriete club opgeven, maar volgens mij niet wat jullie willen.
Kan wel in een latere versie misschien? Alhoewel misschien niet bij aangemaakte spelers dan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt een favoriete club opgeven, maar volgens mij niet wat jullie willen.
Daar moet iemand met FM19 maar even naar kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel in een latere versie misschien? Alhoewel misschien niet bij aangemaakte spelers dan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar moet iemand met FM19 maar even naar kijken
quote:
Gaat iig beter dan de afgelopen dagen, maar heb nog wel beetje last van de drank van vannachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kerel, weer een beetje opgeknapt?
Hoe zat het met favoriet personeel bij Swansea en Ajax?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat iig beter dan de afgelopen dagen, maar heb nog wel beetje last van de drank van vannacht
Lejeune is icoon bij Swanseaquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zat het met favoriet personeel bij Swansea en Ajax?
Wat een baas.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lejeune is icoon bij Swansea
Jammer dat we de salarissen van onze spelers niet daadwerkelijk bijgeschreven krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2023!
[ afbeelding ]
Check dat salaris van Barbaros![]()
Elke week een appartement of dikke auto kopenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we de salarissen van onze spelers niet daadwerkelijk bijgeschreven krijgen.
Oh Nederland tegen Asgardsson en Nackebrot Junior?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |