quote:
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Op de bonnefooi? Slecht plan meestal.
Oh dat zal het zijn.. ik moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.
Ja jouw posts voor jezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.
Een mongol op een haar na opschrijven is daar een mooi voorbeeld van. Godnondeju; dat scheelde echt weinigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Proost!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn.. ik moet nog beginnen..
Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Een mongol op een haar na opschrijven is daar een mooi voorbeeld van. Godnondeju; dat scheelde echt weinigDon't ask
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
De klacht had moeten zijn dat Werkman geen link deelt
quote:
Ik had echt wat uit te leggen gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Fixed; geen dank.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat is een dikke zeug die we preventief zouden moeten ruimen wegens vervuilen van de genenpoel der lekkere wijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dikke tieten, twee kutten. Ik doe het voor minder.
Je mag gewoon kankervies zeggen hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Godverdomme, @:Plompzakker je mag voor deze ene keer mijn ogen uitsteken. Kenservies
Nou doe hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Godverdomme, @:Plompzakker je mag voor deze ene keer mijn ogen uitsteken. Kenservies
Daar moet wel een gifje van komen dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is de vaste scharrel van de hele buurtquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haar kutspleet loopt door tot in haar navel
De rechterkant van haar navel, zou dat nog iets zeggen over haar persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haar kutspleet loopt door tot in haar navel
Persoonlijk heb ik liever niet. Ik bedoel dan moet je er 2 vuisten en een barkruk naast steken wil je wat voelen. Dus optimaal is dat niet. Dus liever moet dat niet nee.quote:
Alcoholvrij bier is hetzelfde als je zus beffen;quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier is hetzelfde als je zus beffen;
Het smaakt hetzelfde, maar je weet dat het fout is.
Die kan op een tegeltje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier is hetzelfde als je zus beffen;
Het smaakt hetzelfde, maar je weet dat het fout is.
Ja als je zo oud bent dat je de jaren 70 hebt meegemaakt en alle losheid en jaren later doet alsof je nooit je zus gebeft hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Oudetijdskindje...is dat iets van nu?
Ik had nooit een zus dus moest steeds andere meisjes beffen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja als je zo oud bent dat je de jaren 70 hebt meegemaakt en alle losheid en jaren later doet alsof je nooit je zus gebeft hebt
Oke ja. Heb jij ooit je zus gebeft?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja als je zo oud bent dat je de jaren 70 hebt meegemaakt en alle losheid en jaren later doet alsof je nooit je zus gebeft hebt
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef Werkman het volgende:
Zal ik haar de link van dit topic ff door apen? Dan weet ze tenminste dat ze alom gewaardeerd word... Goed voor het zelfvertrouwen toch?
Wat jullie?
Harde leef ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik had nooit een zus dus moest steeds andere meisjes beffen..
Ja misschien registreert ze zichzelf zelfsquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef Werkman het volgende:
Zal ik haar de link van dit topic ff door apen? Dan weet ze tenminste dat ze alom gewaardeerd word... Goed voor het zelfvertrouwen toch?
Wat jullie?
Zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef Werkman het volgende:
Wat jullie?
En post ze hier haar tettenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja misschien registreert ze zichzelf zelfs
Je hebt nog ff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de jaren 70 dus nee
Wat is haar nummer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Bij Dominino pizza als telefoniste.
Nou ja ik kom nooit meer uit de jaren 70 dus nee incest gaat nooit wincest worden voor mij jammer genoegquote:
Maar nog genoeg tijd om jezus te beffen .quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik kom nooit meer uit de jaren 70 dus nee incest gaat nooit wincest worden voor mij jammer genoeg
Nou ja bedoel ze heeft wat extra vlees maar haar karakter maakt veel goed vind ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gedaan.
Jullie mogen kapot vallen... Ikzelf trouwens ook....
Wait whut? Ik was nog aardig tegen haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gedaan.
Jullie mogen kapot vallen... Ikzelf trouwens ook....
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar nog genoeg tijd om jezus te beffen .
Mijn kopje thee is het ook niet hoor... Met mijn familie ga ik nog liever onder een stoomwals liggen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik kom nooit meer uit de jaren 70 dus nee incest gaat nooit wincest worden voor mij jammer genoeg
Dan zouden jullie zo dun als een dubbeltje zijn? Is dat wat je wil?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mijn kopje thee is het ook niet hoor... Met mijn familie ga ik nog liever onder een stoomwals liggen...
Als ze ook even een account aanmaakt heeft ze wss binnen no time een hele pm box vol met verzoekjes.. dat zal haar zelfvertrouwen nog een extra boost geven!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:16 schreef Werkman het volgende:
Wat jullie?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als ze ook even een account aanmaakt heeft ze wss binnen no time een hele pm box vol met verzoekjes.. dat zal haar zelfvertrouwen nog een extra boost geven!
De broer van TS zwengelt dagelijks op diens zus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:54 schreef Werkman het volgende:
Is ze achter gekomen door mijn broer die daar dagelijks op zwengelt....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |