Zag van de week bij de Duitse Lidl blikken bier van 29 cent per halve literquote:
Droom voor de ekte alcoholisten jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik weet al wie er nu Duitsland in z'n gps aan het instellen is
Apart dat jij dat al wist?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had ik je toch al verteld, jij zegt nog 'gerucht'
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Inside info, zei ik toch ook al
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vond je het wel fijn om te weten voordat het bekend was?
Je snapt het niet he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je geloofde me niet zeker?
Vertel dan hoe je aan de info kwam en van wie? Beetje apart dat je meer weet dan andere users.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, beetje vaag.
Wat is er nou dan? Ook met je ik weet genoeg, leg eens uit?
Denk je nu werkelijk dat ik mijn bronnen in verlegenheid ga brengen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Vertel dan hoe je aan de info kwam en van wie? Beetje apart dat je meer weet dan andere users.
Of gewoon gevraagd aan @:murp
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat ik mijn bronnen in verlegenheid ga brengen?![]()
Maakt toch niet uit van wie, hoe ik eraan kwam, ja dat is mij verteld
Daarom vraag ik het ook ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, wat is er grappig aan? Je hebt toch gezien dat het waar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |