Wist niet dat je kinderen had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:59 schreef murp het volgende:
[..]
Druk, kindertjes nog vrij he
En dan ook nog opblijven
Dat is een gevoel.. niet te beschrijven... een gevoel, nee geen gevoel, kan het niet beschrijvenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is een gevoel. Afhankelijk van meerdere factoren... Tijdstip, vermoeidheid en locatie bijvoorbeeld.
quote:
Ik bedoelde wat is hoe goed je het doet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is een gevoel. Afhankelijk van meerdere factoren... Tijdstip, vermoeidheid en locatie bijvoorbeeld.
Ogen dicht? Snap de vraag nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde wat is hoe goed je het doet?
Als gratis fietsenstalling?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:06 schreef Fancy2 het volgende:
Waarom begraaft een chinees zijn overledene met de kont omhoog boven de grond?
Zodat die nog anaal genomen kan wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:06 schreef Fancy2 het volgende:
Waarom begraaft een chinees zijn overledene met de kont omhoog boven de grond?
Ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En dan ook nog het DTS-army achter je aan![]()
Aan wat voor voorwaarden moet een dutje voldoen voordat het een goed dutje gaat worden, denk ik?quote:
Ik wel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wist niet dat je kinderen had.
Zal jou eens nemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zodat die nog anaal genomen kan worden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan wat voor voorwaarden moet een dutje voldoen voordat het een goed dutje gaat worden, denk ik?
Niet te lang voornamelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je zei als je het goed doet. Hoe doe je het goed dan?
JAAAAAAAquote:
Ken je dat liedje nog? De keeper van den haag..quote:
Ahaaaa. Dat laatste gebeurde mij gisteren dus. Was heel slap gewordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Niet te lang voornamelijken niet te laat op de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |