Niet te etenquote:
Was heerlijkquote:
Oooohquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Patat van zoete aardappelen van Aviko
Ja bureau staat, maar ben tussen het FOK!ken door nog met Jimmy aan het spelen, dus buiten dat ik alles van zolder gehaald heb en op/onder het bureau getieft heb staat er nog niks aangeslotenquote:
Tuurlijk wel, maar je zei zoete patat, toen dacht ik dat je iets ziet over gewone patat had gedaan ofzoquote:
Dat lijkt mij geen slecht idee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je zei zoete patat, toen dacht ik dat je iets ziet over gewone patat had gedaan ofzo
En daar ga ik nu mee beginnen. Maak straks wel een fotootje andersquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja bureau staat, maar ben tussen het FOK!ken door nog met Jimmy aan het spelen, dus buiten dat ik alles van zolder gehaald heb en op/onder het bureau getieft heb staat er nog niks aangesloten
Doe maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen slecht idee.
Patat in een hete pan, suiker erover en draaien.
Mmayooooquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je zei zoete patat, toen dacht ik dat je iets ziet over gewone patat had gedaan ofzo
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:09 schreef vosss het volgende:
Ik heb me bedacht; ik ga ff een uurtje slapen op de bank.
Voorkomt dat je je verslaaptquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:10 schreef Fancy2 het volgende:
Ik snap niet waarom je op een bank wil slapen als je een bed hebt.
Is heerlijk... Op bed is voor nachtrust, bank is voor dutjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:10 schreef Fancy2 het volgende:
Omdat ik dan morgenvroeg pas wakker wordtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:10 schreef Fancy2 het volgende:
Jij snaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |