Geil als je zo doetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok duidelijk dan moet je niet gaan mauwen en benoemen dat we fittie hebben
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:
Gelukkig wel vergevingsgezindquote:
Whaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik was ook beetje een loeder
sorry
maar echt noooooit??? ik vind best wel bijzonder, de kroeg is dus een wereld waar je geen weet van hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gewoon. Haha!
Niet mijn uitgaansplek denk ik
Echt nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar echt noooooit??? ik vind best wel bijzonder, de kroeg is dus een wereld waar je geen weet van hebt
Samen trekken wij ten strijde!quote:
Ah ja.. snap ik wel dan, is dan toch anders dan qua beleving..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Echt nooit![]()
Ik heb er ook niet veel te zoeken denk ik. Aangezien ik nauwelijks alcohol drink
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al leuke weekendplannen?
Dansen is leuk! Wist niet dat je in een kroeg kunt dansenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja.. snap ik wel dan, is dan toch anders dan qua beleving..
Maar toch ook al ben je nuchter kan leuk zijn, lekker dansenbeetje mannen sniperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |