Nakotomo heeft 13 basisplekken gehad en Cervezas 3 (+2 invalbeurten).quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Onbelangrijke wedstrijd neem ik aan
Karig, tijd voor een volgende stapquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nakotomo heeft 13 basisplekken gehad en Cervezas 3 (+2 invalbeurten).
Hoeveel loyalty heeft jouw speler?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Karig, tijd voor een volgende stap
Dus ook bij livorno niet aan de bak, tijd voor club nummer 8 :pquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel loyalty heeft jouw speler?
Ja ik hoop dat ie gewoon pas rond zijn 25/26, rond de piek, bij een echt grote club terecht komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is voor mij wel een les voor de volgende keer.
Nja misschien sta ik op dat moment ook in de basis bij Bayern, neemt niet weg dat die carrière zo een stuk saaier isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ie gewoon pas rond zijn 25/26, rond de piek, bij een echt grote club terecht komt.
Prima carrièreverloop tot nu toe
Toen ik begon door te breken bij Madrid verkochten ze me.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja misschien sta ik op dat moment ook in de basis bij Bayern, neemt niet weg dat die carrière zo een stuk saaier is
En nu tweede keus achter het Amerikaanse fenomeen.. Moeilijke fase in zijn carrière.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toen ik begon door te breken bij Madrid verkochten ze me.
Moeilijk spelen met een gebroken been of wat was hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En nu tweede keus achter het Amerikaanse fenomeen.. Moeilijke fase in zijn carrière.
Welke tactiek speelt Bayern eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |