Op zich niet verkeerd nee. Zoals met alles, het heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk!! Lijkt me prettig om te wonen
Is zo. Wel lekker alles dicht in de buurt daar waar jij woont.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:50 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd nee. Zoals met alles, het heeft zijn voor- en nadelen.
Andersom lijkt het mij niet verkeerd om in/bij Ockenburgh te wonen.
Wat een complete debiliteit ook.quote:
Geloof het of niet, ik heb geen (fatsoenlijke) visboer in de buurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is zo. Wel lekker alles dicht in de buurt daar waar jij woont.
Whehe meen je nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:52 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb geen (fatsoenlijke) visboer in de buurt.
Met deze danseresjes is het juist humor dat het zo debiel is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een complete debiliteit ook.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Met deze danseresjes is het juist humor dat het zo debiel is.
Ze dansen normaal lekker sportief en sierlijk enzo, en met dit liedje moeten ze zo dom doen!
Not shitting you. Vrijdags staat er wel zo'n kar op de markt, maar dan ben ik aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:54 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Not shitting you. Vrijdags staat er wel zo'n kar op de markt, maar dan ben ik aan het werk
Nog zo'n verschrikkelijk nummer!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:03 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zat net trouwens keihard zijn vuistjes mee te draaien hierop!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog zo'n verschrikkelijk nummer!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |