abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188357351
Ik en mijn vrouw hebben 2 woningen op onze naam staan waarvan we 1 willen verhuren. Mijn vrouw krijgt een uitkering via de WIA en ik zelf werk full time.

Is dit denken jullie mogelijk of denk je dat zij dan problemen krijgt met het UWV?
ker
pi_188357390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:10 schreef Kerjans31 het volgende:
ik zelf werk full time.
Vorige maand was jij nog de gene met een WIA :')

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:07 schreef Kerjans31 het volgende:
Buiten dat krijg ik vanuit medische (psychische) gronden een WIA uitkering 100% afgekeurd.
pi_188357396
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:13 schreef Lola69 het volgende:

[..]

[..]

Ag wat maakt dat uit ik of zij. Dat veranderd niks aan onze situatie.
ker
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:17:29 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188357437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:14 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Ag wat maakt dat uit ik of zij. Dat veranderd niks aan onze situatie.
Je hebt ineens een vrouw ja? In je vorige topic had je nog een vriendin waar je niet mee samen mocht zijn, dat was in juni van dit jaar. Nu ineens heb je een vrouw en 2 woningen?

En in je vorige topic kreeg jij een uitkering, en in dit topic krijgt je vrouw een uitkering en werk jij fulltime? You are full of shit.

:')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188357503
Nee dat is bij een WIA geen probleem.
pi_188357528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:13 schreef Lola69 het volgende:

[..]

[..]

:D
blablablabla
pi_188357555
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Nee dat is bij een WIA geen probleem.
Weetje dat zeker? Want stel ze was alleen en ze heeft een wia uitkering en ze verhuurt haar woning , dan is het wel een probleem.

Ik vroeg me af of het een probleem is als je bent getrouwd en wij zijn samen eigenaar van die woningen waarbij alleen 1 van deze personen die getrouwd zijn een uitkering krijgt en de ander full time dienstverband. Zal zij dan van haar uitkering gekort worden of niet?
ker
pi_188357619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je hebt ineens een vrouw ja? In je vorige topic had je nog een vriendin waar je niet mee samen mocht zijn, dat was in juni van dit jaar. Nu ineens heb je een vrouw en 2 woningen?

En in je vorige topic kreeg jij een uitkering, en in dit topic krijgt je vrouw een uitkering en werk jij fulltime? You are full of shit.

Psychische gronden... ;)
pi_188357632
quote:

[..]

_O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188357676
Ja dat mag gewoon
pi_188357684
quote:

[..]

Doet niets af aan dit topic.
Waarschijnlijk deelt TS zijn account met iemand anders. Boeiend.
pindazakje
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:44:41 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188357735
quote:
VERHUUR KAMER MET UWV UITKERING

Verhuurt u een kamer in uw woning en ontvangt u een UWV uitkering? Het UWV beschouwt uw inkomsten uit particuliere kamerverhuur in beginsel niet als inkomen. U mag een kamer verhuren van het UWV waarbij de inkomsten uit de kamerverhuur niet op uw UWV-uitkering in mindering worden gebracht. Dit is uiteraard anders wanneer u bedrijfsmatig kamers gaat verhuren. Met bedrijfsmatig verhuren bedoelt het UWV dat u via websites zoals ‘Airbnb’ actief naar huurders op zoek gaat en ontbijt of andere faciliteiten voor uw huurders aanbiedt. Is dit het geval, dan merkt het UWV de door u ontvangen huur aan als ‘inkomsten als zelfstandige’. Dit betekent dat een deel van de huurinkomsten wordt verrekend met uw UWV-uitkering.
Bottomline: altijd even bellen en checken.
Zie hieronder wat betreft de rest. Maar het leek mij goed om maar wel een antwoord te geven voor iemand die hier wel echt een vraag over heeft.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:45:13 #13
447051 crew  Peejtur
pi_188357744
Dit topic gaat gesloten worden aangezien het er heel erg sterk op lijkt dat dit allemaal fictie is voor TS.

Je mag mailen naar forum@fok.nl of mij een dm sturen als ik het verkeerd zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')