abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187572898
Situatie:

Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn vriendin is 20 jaar oud. Ik heb sinds 1.5 jaar relatie met haar. We houden zeer veel van elkaar en zijn uiteraard verliefd op elkaar..

En ehm we hebben in de tussentijd seks gehad waarbij zij is ontmaagd door mij. Buiten dat krijg ik vanuit medische (psychische) gronden een WIA uitkering 100% afgekeurd.

En na 1.5 jaar relatie hebben we besloten om onze relatie naar een volgende stap te brengen namelijk aan haar ouders laten weten. Alleen er ontstonden wel direct problemen nadat dit was gebeurd.

1. Haar familie vond het zeer ernstig dat ze 1.5 jaar alles verzweeg over een relatie.
2. Ze heeft bekend seks te hebben gehad met mij aan haar moeder en die moeder heeft het weer doorverteld aan haar broer vader oom etc.
3. Ze is eerst bij ons langsgekomen om kennis te maken en daarna ben ik en mijn familie naar haar familie gegaan met bloemen en chocolade etc om kennis te maken.
4. Alles ging goed , alleen we hadden niet verteld dat ik vanuit de WIA een uitkering ontvang. Ik zei dat ik werkte bij een fabriek. (Mijn vriendin zelf is trouwens WEL van op het hoogte dat ik vanuit psychische gronden een WIA uitkering heb toegekend gekregen , alleen we hadden het zo afgesproken zodat we een groter kans zouden hebben om toch te kunnen trouwen..dus niks zeggen tegen haar ouders etc.)
5. Nadat wij naar huis gingen hebben die oom en haar vader etc haar bedreigt en ook wat geweld gebruikt tegen haar en gezegd tegen haar dat wij niet helemaal de waarheid spreken. (Ik rij zelf een Mercedes S klasse en mijn vader een Porsche Cayenne) en ze zeiden dat ik niet bij een fabriek werk en dat ze eerlijk moet zijn etc etc. Dus zij gaf toe dat ik vanuit de WIA kreeg en niet vanuit werk.

Dus die oom belt me schreeuwend en boos en dat en dat , praat tegen mijn vader blablablabla dat ik psychisch gek zou zijn en dat ik naar een kliniek moet etc, en ze denken dat wij mafia zijn ofzo doordat we werkloos zijn maar wel luxe auto's rijden etc terwijl wij gewoon al van vroeger genoeg geld hebben gespaard vanuit ondernemingen die we hadden. 1 dag later zie ik dat mijn berichten niet meer aankomen op whatsapp en facebook , ze hebben haar mobiel afgepakt en weet dus niet wat er haar is gebeurd. En haar moeder heeft verder gemeld dat deze hele trouwen gedoe etc niet meer zou doorgaan terwijl wij heel erg veel van elkaar houden we zochten al huis etc we hadden alle afspraken gemaakt samen hoe we onze bruiloft zouden doen en wat precies doen etc.

Dus dit is mijn situatie en ben ten einde raad daarom wou ik dit even delen met jullie.
ker
pi_187572943
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:07 schreef Kerjans31 het volgende:
Situatie:

Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn vriendin is 20 jaar oud. Ik heb sinds 1.5 jaar relatie met haar. We houden zeer veel van elkaar en zijn uiteraard verliefd op elkaar..

En ehm we hebben in de tussentijd seks gehad waarbij zij is ontmaagd door mij. Buiten dat krijg ik vanuit medische (psychische) gronden een WIA uitkering 100% afgekeurd.

En na 1.5 jaar relatie hebben we besloten om onze relatie naar een volgende stap te brengen namelijk aan haar ouders laten weten. Alleen er ontstonden wel direct problemen nadat dit was gebeurd.

1. Haar familie vond het zeer ernstig dat ze 1.5 jaar alles verzweeg over een relatie.
2. Ze heeft bekend seks te hebben gehad met mij aan haar moeder en die moeder heeft het weer doorverteld aan haar broer vader oom etc.
3. Ze is eerst bij ons langsgekomen om kennis te maken en daarna ben ik en mijn familie naar haar familie gegaan met bloemen en chocolade etc om kennis te maken.
4. Alles ging goed , alleen we hadden niet verteld dat ik vanuit de WIA een uitkering ontvang. Ik zei dat ik werkte bij een fabriek. (Mijn vriendin zelf is trouwens WEL van op het hoogte dat ik vanuit psychische gronden een WIA uitkering heb toegekend gekregen , alleen we hadden het zo afgesproken zodat we een groter kans zouden hebben om toch te kunnen trouwen..dus niks zeggen tegen haar ouders etc.)
5. Nadat wij naar huis gingen hebben die oom en haar vader etc haar bedreigt en ook wat geweld gebruikt tegen haar en gezegd tegen haar dat wij niet helemaal de waarheid spreken. (Ik rij zelf een Mercedes S klasse en mijn vader een Porsche Cayenne) en ze zeiden dat ik niet bij een fabriek werk en dat ze eerlijk moet zijn etc etc. Dus zij gaf toe dat ik vanuit de WIA kreeg en niet vanuit werk.

Dus die oom belt me schreeuwend en boos en dat en dat , praat tegen mijn vader blablablabla dat ik psychisch gek zou zijn en dat ik naar een kliniek moet etc, en ze denken dat wij mafia zijn ofzo doordat we werkloos zijn maar wel luxe auto's rijden etc terwijl wij gewoon al van vroeger genoeg geld hebben gespaard vanuit ondernemingen die we hadden. 1 dag later zie ik dat mijn berichten niet meer aankomen op whatsapp en facebook , ze hebben haar mobiel afgepakt en weet dus niet wat er haar is gebeurd. En haar moeder heeft verder gemeld dat deze hele trouwen gedoe etc niet meer zou doorgaan terwijl wij heel erg veel van elkaar houden we zochten al huis etc we hadden alle afspraken gemaakt samen hoe we onze bruiloft zouden doen en wat precies doen etc.

Dus dit is mijn situatie en ben ten einde raad daarom wou ik dit even delen met jullie.
Wat is je vraag?
pi_187572972
OP niet gelezen.
Ze is 20 en mag dus zelf beslissen wat ze doet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_187572979
Hoe dit ook verder mag verlopen, we mogen toch wel live meegenieten hoop ik. ^O^
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  zondag 23 juni 2019 @ 23:10:27 #5
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_187572982
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:07 schreef Kerjans31 het volgende:
Ik rij zelf een Mercedes S klasse en mijn vader een Porsche Cayenne
Dan kun je toch ieder willekeurig meidje palen, op naar de volgende!
pindazakje
pi_187572989
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
OP niet gelezen.
Jij kon op je 20ste helemaal onafhankelijk denken van je ouders?
  zondag 23 juni 2019 @ 23:11:04 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_187572993
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
Hoe dit ook verder mag verlopen, we mogen toch wel live meegenieten hoop ik. ^O^
Genieten van een troll? :')
pindazakje
pi_187573007
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij kon op je 20ste helemaal onafhankelijk denken van je ouders?
Irrelevant.
Van de wet mag ze zelf beslissen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_187573014
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dan kun je toch ieder willekeurig meidje palen, op naar de volgende!
Dat is het juist wij houden van elkaar toch. Daarom wil ik haar niet zo snel laten gaan het klikt goed tussen ons we denken op hetzelfde manier alles is op 1 lijn zeg maar. En dat maak ik niet vaak mee. Vind het dus jammer dat zij nu opgesloten zit in haar huis zonder een mobiel/internet of wat dan ook.
ker
pi_187573025
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Genieten van een troll? :')
Geef trolletje ook even een lolletje :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_187573027
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Irrelevant.
Van de wet mag ze zelf beslissen.
Volgens mij lijkt me dat hier wel relevant aangezien ze blijkbaar onder zware druk of controle van haar familie staat. Snap ook wel dat de geheimen van TS vraagtekens oproepen bij haar familie.
pi_187573056
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:12 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Geef trolletje ook even een lolletje :P
Zou een nieuwe sire slogan kenne weze ^O^
  zondag 23 juni 2019 @ 23:22:08 #13
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_187573218
Juist.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_187573244
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt me dat hier wel relevant aangezien ze blijkbaar onder zware druk of controle van haar familie staat. Snap ook wel dat de geheimen van TS vraagtekens oproepen bij haar familie.
Geheimen van TS en zijn vriendin. Zo hadden we het namelijk afgesproken. Tot ze opeens na onze vertrek werd geslagen door haar oom en vader en ernstig bedreigd om de waarheid te vertellen. Daarna ging alles mis.
ker
  zondag 23 juni 2019 @ 23:25:39 #15
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_187573312
WTF? Waar bemoeit die oom zich mee?
Als je nog vriendinnen van haar kent, dan kun je misschien een van die vriendinnen een brief voor haar meegeven.

En ga nou niet vragen wat daarin moet staan, want een brief moet persoonlijk zijn.
pi_187573364
Die Porsche Cayenne doet het hem. Zeer geloofwaardig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 23 juni 2019 @ 23:31:47 #17
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_187573438
Goed verhaal dit
pi_187573441
Haar familie reageert overbeschermend. Wat geheel terecht is mijn inziens.

Jij liegt tegen je schoonouders bij de eerste ontmoeting over je baan. Zij houd jou verborgen voor anderhalf jaar.

Lekker begin van een band met je schoon ouders. Je bent onbetrouwbaar, leugenachtig en hebt weinig potentieel te bieden met 100% afgekeurd. Daarnaast ben je 5 jaar ouder wat met 20/25 wel een dingentje is als het om trouwen gaat ipv gewoon een relatie.

Natuurlijk zien die ouders liever een werkende schoonzoon die eerlijk is.

Dat neemt niet weg dat jij gewoon een leuke goede sociale kerel kan zijn met humor die hun dochter de allergelukigste vrouw op aarde kan maken. Als dat zo is moet je dat wel laten zien en op het moment sta je met 5-0 achter.
pi_187573444
Islamitisch gezin ofzo?

Niet dat het er heel veel toe doet, maar zo klinkt het wel.
Somebody that I used to know
pi_187573547
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef Postbus100 het volgende:
Islamitisch gezin ofzo?

Niet dat het er heel veel toe doet, maar zo klinkt het wel.
Het zijn net bergapen , achterlijke tokkie volk.
ker
pi_187573594
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Het zijn net bergapen , achterlijke tokkie volk.
En daar wil jij mee trouwen? Weet dat familie uiteindelijk altijd op de eerste plek komt, hoe leuke kerel je ook bent en hoeveel ze van je houdt.
pi_187573641
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En daar wil jij mee trouwen? Weet dat familie uiteindelijk altijd op de eerste plek komt, hoe leuke kerel je ook bent en hoeveel ze van je houdt.
Ze gaan haar niet aan me geven dat gunnen ze niet. Terwijl wij allebei dat wel willen. Ze is smoor verliefd op mij en ik ook op haar uiteraard.

Enige kans die ik nog maak is dat ze een baby van 5 maanden in haar buik heeft , dan kunnen ze haar ook niet dwingen voor een abortus. Dan moeten ze wel aan de kant lijkt mij.
ker
pi_187573694
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:41 schreef Kerjans31 het volgende:

Enige kans die ik nog maak is dat ze een baby van 5 maanden in haar buik heeft
Nu maak je het een beetje ongeloofwaardig :@
pi_187573702
Vooral nu heel hard jullie zin doordrijven, daar maak je op lange termijn vrienden mee :N
pi_187573717
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Nu maak je het een beetje ongeloofwaardig :@
En dat inderdaad.
pi_187573787
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef soeverein het volgende:
Haar familie reageert overbeschermend. Wat geheel terecht is mijn inziens.

Jij liegt tegen je schoonouders bij de eerste ontmoeting over je baan. Zij houd jou verborgen voor anderhalf jaar.

Lekker begin van een band met je schoon ouders. Je bent onbetrouwbaar, leugenachtig en hebt weinig potentieel te bieden met 100% afgekeurd. Daarnaast ben je 5 jaar ouder wat met 20/25 wel een dingentje is als het om trouwen gaat ipv gewoon een relatie.

Natuurlijk zien die ouders liever een werkende schoonzoon die eerlijk is.

Dat neemt niet weg dat jij gewoon een leuke goede sociale kerel kan zijn met humor die hun dochter de allergelukigste vrouw op aarde kan maken. Als dat zo is moet je dat wel laten zien en op het moment sta je met 5-0 achter.
Dit. En als er ook nog eens sprake is van andere culturen (dat kan ik niet opmaken uit de OP, maar ik lees dat een klein beetje tussen de regels door), dan moet TS echt zijn best gaan doen om het tegendeel te bewijzen.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_187573825
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
OP niet gelezen.
pi_187573895
Als ik dit zo lees, begrijp die familie wel dat ze niet graag hebben dat jullie trouwen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_187573914
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:00 schreef marsan het volgende:
Als ik dit zo lees, begrijp die familie wel dat ze niet graag hebben dat jullie trouwen.
Dat is inderdaad wel zo. Maar het is wel fout dat ze dat meisje slaan en direct gaan bedreigen.
pi_187573923
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:02 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel zo. Maar het is wel fout dat ze dat meisje slaan en direct gaan bedreigen.
Dat slaan enzo is idd fout.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_187573927
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
Vooral nu heel hard jullie zin doordrijven, daar maak je op lange termijn vrienden mee :N
Die zullen er wel aan wennen. Alles went. Alleen haar fam doet zo moeilijk dat dat eigenlijk de enige uitweg is momenteel.
ker
pi_187573936
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:02 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat slaan enzo is idd fout.
En opsluiten. Ze zit opgesloten in haar huis en haar mobiel is ook afgepakt. Ze heeft geen contact meer met de buitenwereld terwijl we op het punt stonden om te gaan trouwen.
ker
pi_187573961
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:03 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

En opsluiten. Ze zit opgesloten in haar huis en haar mobiel is ook afgepakt. Ze heeft geen contact meer met de buitenwereld terwijl we op het punt stonden om te gaan trouwen.
Maar als ik het zo lees buiten de openingspost.
Zij is 5 maanden zwanger? Weet die familie dat?

En jullie stonden op het punt te trouwen, zonder eerst te overleggen of contact met schoonfamilie te hebben?

Ik vind het allemaal ook wel heel rap over komen. Zijn jullie beide van Nederlandse komaf? Want misschien is dit wel relatief normaal in een andere cultuur. En nee, dat bedoel ik zeker niet verkeerd.
pi_187573976
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:06 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Maar als ik het zo lees buiten de openingspost.
Zij is 5 maanden zwanger? Weet die familie dat?

En jullie stonden op het punt te trouwen, zonder eerst te overleggen of contact met schoonfamilie te hebben?

Ik vind het allemaal ook wel heel rap over komen. Zijn jullie beide van Nederlandse komaf? Want misschien is dit wel relatief normaal in een andere cultuur. En nee, dat bedoel ik zeker niet verkeerd.
Nee zij is niet zwanger , maar misschien moeten we daar wel even over discusseren misschien dat dat een goede optie is. We zijn turks.
ker
  maandag 24 juni 2019 @ 00:09:29 #35
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_187573986
Wat een bullshit zeg
AZ
ALKMAAR
pi_187573996
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:08 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Nee zij is niet zwanger , maar misschien moeten we daar wel even over discusseren misschien dat dat een goede optie is. We zijn turks.
Ah, dat is wat duidelijker.
Het is fout dat ze wordt vastgehouden en geslagen, dat zou ik ook niet pikken nee. Je zou kunnen overwegen om aangifte te doen maar dat is wel een pittige stap, met waarschijnlijk ook pittige gevolgen. Is er een familie lid die wat matiger is in de emotie om een goed gesprek mee te hebben en misschien het een en ander te verduidelijken om in ieder geval de druk van de ketel te halen?
  maandag 24 juni 2019 @ 00:14:00 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187574035
Wat zijn die psychische problemen dat je op je 20ste al in de WIA kwam?
The love you take is equal to the love you make.
pi_187574077
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn die psychische problemen dat je op je 20ste al in de WIA kwam?
Nee dat wordt beweerd dat dat zo zou zijn na uitval werk en relatie problemen. Ik heb niks ben niet ziek ofzo
ker
pi_187574089
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:10 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ah, dat is wat duidelijker.
Het is fout dat ze wordt vastgehouden en geslagen, dat zou ik ook niet pikken nee. Je zou kunnen overwegen om aangifte te doen maar dat is wel een pittige stap, met waarschijnlijk ook pittige gevolgen. Is er een familie lid die wat matiger is in de emotie om een goed gesprek mee te hebben en misschien het een en ander te verduidelijken om in ieder geval de druk van de ketel te halen?
Aangifte bij dit soort zaken kan tot grote problemen( moord ) leiden bij turken dus ik doe niets. Ik wacht gewoon af of ze eventueel nog in contact kan komen met mij.
ker
  maandag 24 juni 2019 @ 00:20:34 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187574116
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:17 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Nee dat wordt beweerd dat dat zo zou zijn na uitval werk en relatie problemen. Ik heb niks ben niet ziek ofzo
Je hebt niks maar je hebt wel WIA?
pi_187574123
Wat voor S rij je? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187574129
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt niks maar je hebt wel WIA?
Ja ik denk dat mijn werkgever dat geregeld heeft. Want die had contact met UWV. Ik zweer op mijn hele leven en familie dat ik kern gezond ben. Maar de psychiater beweerd dat ik medicatie moet innemen. Ze hebben hele dossier over mij geschreven :D
ker
  maandag 24 juni 2019 @ 00:23:38 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187574144
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:21 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat mijn werkgever dat geregeld heeft. Want die had contact met UWV. Ik zweer op mijn hele leven en familie dat ik kern gezond ben. Maar de psychiater beweerd dat ik medicatie moet innemen. Ze hebben hele dossier over mij geschreven :D
Ja joh, zweer ook nog even op je Porsche en je Mercedes, dan geloof ik je wel.
pi_187574147
quote:

[..]

Ik begin die familie echt steeds meer te snappen.
pi_187574148
quote:

[..]

Nou lekker dan. Niet (mogen) werken als je echt niks hebt lijkt me niet bepaald gezond.
pi_187574154
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:21 schreef vosss het volgende:
Wat voor S rij je? :)
Mercedes S350 D lang 2017
ker
pi_187574163
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:24 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Mercedes S350 D lang 2017
Met een WIA uitkering? :')
vosss is de naam,
pi_187574166
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nou lekker dan. Niet (mogen) werken als je echt niks hebt lijkt me niet bepaald gezond.
Werk vond ik beter maar die klootzak van een werkgever heeft voor dit gezorgd. Ene kant denk ik wel achteraf gezien dat WIA wel een betere keus is dan werk want werk is onzeker. WIA is garantie terwijl met werk je over 1 maand op straat kan staan.
ker
pi_187574176
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2019 00:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Met een WIA uitkering? :')
Ja ik krijg 1900 euro netto , maar heb dankzij de autobedrijf van mijn vader ( 50/50 eigenaar ) ook een behoorlijke bedrag op mijn bankrekening staan.
ker
pi_187574179
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')