Wat is je vraag?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:07 schreef Kerjans31 het volgende:
Situatie:
Ik ben zelf 25 jaar oud en mijn vriendin is 20 jaar oud. Ik heb sinds 1.5 jaar relatie met haar. We houden zeer veel van elkaar en zijn uiteraard verliefd op elkaar..
En ehm we hebben in de tussentijd seks gehad waarbij zij is ontmaagd door mij. Buiten dat krijg ik vanuit medische (psychische) gronden een WIA uitkering 100% afgekeurd.
En na 1.5 jaar relatie hebben we besloten om onze relatie naar een volgende stap te brengen namelijk aan haar ouders laten weten. Alleen er ontstonden wel direct problemen nadat dit was gebeurd.
1. Haar familie vond het zeer ernstig dat ze 1.5 jaar alles verzweeg over een relatie.
2. Ze heeft bekend seks te hebben gehad met mij aan haar moeder en die moeder heeft het weer doorverteld aan haar broer vader oom etc.
3. Ze is eerst bij ons langsgekomen om kennis te maken en daarna ben ik en mijn familie naar haar familie gegaan met bloemen en chocolade etc om kennis te maken.
4. Alles ging goed , alleen we hadden niet verteld dat ik vanuit de WIA een uitkering ontvang. Ik zei dat ik werkte bij een fabriek. (Mijn vriendin zelf is trouwens WEL van op het hoogte dat ik vanuit psychische gronden een WIA uitkering heb toegekend gekregen , alleen we hadden het zo afgesproken zodat we een groter kans zouden hebben om toch te kunnen trouwen..dus niks zeggen tegen haar ouders etc.)
5. Nadat wij naar huis gingen hebben die oom en haar vader etc haar bedreigt en ook wat geweld gebruikt tegen haar en gezegd tegen haar dat wij niet helemaal de waarheid spreken. (Ik rij zelf een Mercedes S klasse en mijn vader een Porsche Cayenne) en ze zeiden dat ik niet bij een fabriek werk en dat ze eerlijk moet zijn etc etc. Dus zij gaf toe dat ik vanuit de WIA kreeg en niet vanuit werk.
Dus die oom belt me schreeuwend en boos en dat en dat , praat tegen mijn vader blablablabla dat ik psychisch gek zou zijn en dat ik naar een kliniek moet etc, en ze denken dat wij mafia zijn ofzo doordat we werkloos zijn maar wel luxe auto's rijden etc terwijl wij gewoon al van vroeger genoeg geld hebben gespaard vanuit ondernemingen die we hadden. 1 dag later zie ik dat mijn berichten niet meer aankomen op whatsapp en facebook , ze hebben haar mobiel afgepakt en weet dus niet wat er haar is gebeurd. En haar moeder heeft verder gemeld dat deze hele trouwen gedoe etc niet meer zou doorgaan terwijl wij heel erg veel van elkaar houden we zochten al huis etc we hadden alle afspraken gemaakt samen hoe we onze bruiloft zouden doen en wat precies doen etc.
Dus dit is mijn situatie en ben ten einde raad daarom wou ik dit even delen met jullie.
Dan kun je toch ieder willekeurig meidje palen, op naar de volgende!quote:Op zondag 23 juni 2019 23:07 schreef Kerjans31 het volgende:
Ik rij zelf een Mercedes S klasse en mijn vader een Porsche Cayenne
Jij kon op je 20ste helemaal onafhankelijk denken van je ouders?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
OP niet gelezen.
Ze is 20 en mag dus zelf beslissen wat ze doet.
Genieten van een troll?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
Hoe dit ook verder mag verlopen, we mogen toch wel live meegenieten hoop ik.
Irrelevant.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kon op je 20ste helemaal onafhankelijk denken van je ouders?
Dat is het juist wij houden van elkaar toch. Daarom wil ik haar niet zo snel laten gaan het klikt goed tussen ons we denken op hetzelfde manier alles is op 1 lijn zeg maar. En dat maak ik niet vaak mee. Vind het dus jammer dat zij nu opgesloten zit in haar huis zonder een mobiel/internet of wat dan ook.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun je toch ieder willekeurig meidje palen, op naar de volgende!
Geef trolletje ook even een lolletjequote:
Volgens mij lijkt me dat hier wel relevant aangezien ze blijkbaar onder zware druk of controle van haar familie staat. Snap ook wel dat de geheimen van TS vraagtekens oproepen bij haar familie.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Irrelevant.
Van de wet mag ze zelf beslissen.
quote:Op zondag 23 juni 2019 23:12 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Geef trolletje ook even een lolletje
Zou een nieuwe sire slogan kenne weze![]()
Geheimen van TS en zijn vriendin. Zo hadden we het namelijk afgesproken. Tot ze opeens na onze vertrek werd geslagen door haar oom en vader en ernstig bedreigd om de waarheid te vertellen. Daarna ging alles mis.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt me dat hier wel relevant aangezien ze blijkbaar onder zware druk of controle van haar familie staat. Snap ook wel dat de geheimen van TS vraagtekens oproepen bij haar familie.
Het zijn net bergapen , achterlijke tokkie volk.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef Postbus100 het volgende:
Islamitisch gezin ofzo?
Niet dat het er heel veel toe doet, maar zo klinkt het wel.
En daar wil jij mee trouwen? Weet dat familie uiteindelijk altijd op de eerste plek komt, hoe leuke kerel je ook bent en hoeveel ze van je houdt.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Het zijn net bergapen , achterlijke tokkie volk.
Ze gaan haar niet aan me geven dat gunnen ze niet. Terwijl wij allebei dat wel willen. Ze is smoor verliefd op mij en ik ook op haar uiteraard.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En daar wil jij mee trouwen? Weet dat familie uiteindelijk altijd op de eerste plek komt, hoe leuke kerel je ook bent en hoeveel ze van je houdt.
Nu maak je het een beetje ongeloofwaardigquote:Op zondag 23 juni 2019 23:41 schreef Kerjans31 het volgende:
Enige kans die ik nog maak is dat ze een baby van 5 maanden in haar buik heeft
Dit. En als er ook nog eens sprake is van andere culturen (dat kan ik niet opmaken uit de OP, maar ik lees dat een klein beetje tussen de regels door), dan moet TS echt zijn best gaan doen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef soeverein het volgende:
Haar familie reageert overbeschermend. Wat geheel terecht is mijn inziens.
Jij liegt tegen je schoonouders bij de eerste ontmoeting over je baan. Zij houd jou verborgen voor anderhalf jaar.
Lekker begin van een band met je schoon ouders. Je bent onbetrouwbaar, leugenachtig en hebt weinig potentieel te bieden met 100% afgekeurd. Daarnaast ben je 5 jaar ouder wat met 20/25 wel een dingentje is als het om trouwen gaat ipv gewoon een relatie.
Natuurlijk zien die ouders liever een werkende schoonzoon die eerlijk is.
Dat neemt niet weg dat jij gewoon een leuke goede sociale kerel kan zijn met humor die hun dochter de allergelukigste vrouw op aarde kan maken. Als dat zo is moet je dat wel laten zien en op het moment sta je met 5-0 achter.
quote:Op zondag 23 juni 2019 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
OP niet gelezen.
Ze is 20 en mag dus zelf beslissen wat ze doet.
Dat is inderdaad wel zo. Maar het is wel fout dat ze dat meisje slaan en direct gaan bedreigen.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:00 schreef marsan het volgende:
Als ik dit zo lees, begrijp die familie wel dat ze niet graag hebben dat jullie trouwen.
Dat slaan enzo is idd fout.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Maar het is wel fout dat ze dat meisje slaan en direct gaan bedreigen.
Die zullen er wel aan wennen. Alles went. Alleen haar fam doet zo moeilijk dat dat eigenlijk de enige uitweg is momenteel.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
Vooral nu heel hard jullie zin doordrijven, daar maak je op lange termijn vrienden mee
En opsluiten. Ze zit opgesloten in haar huis en haar mobiel is ook afgepakt. Ze heeft geen contact meer met de buitenwereld terwijl we op het punt stonden om te gaan trouwen.quote:
Maar als ik het zo lees buiten de openingspost.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:03 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
En opsluiten. Ze zit opgesloten in haar huis en haar mobiel is ook afgepakt. Ze heeft geen contact meer met de buitenwereld terwijl we op het punt stonden om te gaan trouwen.
Nee zij is niet zwanger , maar misschien moeten we daar wel even over discusseren misschien dat dat een goede optie is. We zijn turks.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees buiten de openingspost.
Zij is 5 maanden zwanger? Weet die familie dat?
En jullie stonden op het punt te trouwen, zonder eerst te overleggen of contact met schoonfamilie te hebben?
Ik vind het allemaal ook wel heel rap over komen. Zijn jullie beide van Nederlandse komaf? Want misschien is dit wel relatief normaal in een andere cultuur. En nee, dat bedoel ik zeker niet verkeerd.
Ah, dat is wat duidelijker.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:08 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Nee zij is niet zwanger , maar misschien moeten we daar wel even over discusseren misschien dat dat een goede optie is. We zijn turks.
Nee dat wordt beweerd dat dat zo zou zijn na uitval werk en relatie problemen. Ik heb niks ben niet ziek ofzoquote:Op maandag 24 juni 2019 00:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn die psychische problemen dat je op je 20ste al in de WIA kwam?
Aangifte bij dit soort zaken kan tot grote problemen( moord ) leiden bij turken dus ik doe niets. Ik wacht gewoon af of ze eventueel nog in contact kan komen met mij.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ah, dat is wat duidelijker.
Het is fout dat ze wordt vastgehouden en geslagen, dat zou ik ook niet pikken nee. Je zou kunnen overwegen om aangifte te doen maar dat is wel een pittige stap, met waarschijnlijk ook pittige gevolgen. Is er een familie lid die wat matiger is in de emotie om een goed gesprek mee te hebben en misschien het een en ander te verduidelijken om in ieder geval de druk van de ketel te halen?
Je hebt niks maar je hebt wel WIA?quote:Op maandag 24 juni 2019 00:17 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Nee dat wordt beweerd dat dat zo zou zijn na uitval werk en relatie problemen. Ik heb niks ben niet ziek ofzo
Ja ik denk dat mijn werkgever dat geregeld heeft. Want die had contact met UWV. Ik zweer op mijn hele leven en familie dat ik kern gezond ben. Maar de psychiater beweerd dat ik medicatie moet innemen. Ze hebben hele dossier over mij geschrevenquote:
Ja joh, zweer ook nog even op je Porsche en je Mercedes, dan geloof ik je wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:21 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat mijn werkgever dat geregeld heeft. Want die had contact met UWV. Ik zweer op mijn hele leven en familie dat ik kern gezond ben. Maar de psychiater beweerd dat ik medicatie moet innemen. Ze hebben hele dossier over mij geschreven
Ik begin die familie echt steeds meer te snappen.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:21 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat mijn werkgever dat geregeld heeft. Want die had contact met UWV. Ik zweer op mijn hele leven en familie dat ik kern gezond ben. Maar de psychiater beweerd dat ik medicatie moet innemen. Ze hebben hele dossier over mij geschreven
Nou lekker dan. Niet (mogen) werken als je echt niks hebt lijkt me niet bepaald gezond.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:21 schreef Kerjans31 het volgende:
[..]
Met een WIA uitkering?quote:
Werk vond ik beter maar die klootzak van een werkgever heeft voor dit gezorgd. Ene kant denk ik wel achteraf gezien dat WIA wel een betere keus is dan werk want werk is onzeker. WIA is garantie terwijl met werk je over 1 maand op straat kan staan.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Niet (mogen) werken als je echt niks hebt lijkt me niet bepaald gezond.
Ja ik krijg 1900 euro netto , maar heb dankzij de autobedrijf van mijn vader ( 50/50 eigenaar ) ook een behoorlijke bedrag op mijn bankrekening staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |