Wordt een heel lastige wedstrijd inderdaad. Daarna een formaliteit in Georgië en dan hebben we een sterker elftal met Karsdorp en Toornstra erbij. Ben benieuwd hoe het dan gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer heel moeizaam en billenknijpen verwacht ik.
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer heel moeizaam en billenknijpen verwacht ik.
Dat ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt een heel lastige wedstrijd inderdaad. Daarna een formaliteit in Georgië en dan hebben we een sterker elftal met Karsdorp en Toornstra erbij. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Yeah rightquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Tiblisi is het niveau Spakenburg.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:17 schreef aTypisch het volgende:
Feyenoord wint 4-0 in Europa en men weet het nog negatief te maken.
Vorig jaar ging je er met die cijfers af tegen een kutclubje.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Je zeikt over het feit dat het spel traag was en noemt de tegenstander "niveau Spakenburg". Dat is wel vrij negatiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Negatief te maken??? Waar héb jij het over?
Ik merk op dat het traag was ja. Want dat was het behoudens de 1-0 & 4-0 ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zeikt over het feit dat het spel traag was en noemt de tegenstander "niveau Spakenburg". Dat is wel vrij negatief
Als je dat zelfs niet ziet ben je zelf misschien wel van het niveau Spakenburg..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Negatief te maken??? Waar héb jij het over?
Ehm, ok goeie!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je dat zelfs niet ziet ben je zelf misschien wel van het niveau Spakenburg..
@Oldground is hiermee bezigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wordt er trouwens aan een nieuwe OP gewerkt?
Is 'ie nou in slaap gesukkeld? Hij had van de week een keer slecht geslapen, las ik ergens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was toch echt wel KarsGOD
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij zondag al speelt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is 'ie nou in slaap gesukkeld? Hij had van de week een keer slecht geslapen, las ik ergens.
Als hij zondag maar wakker is dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |