Misschien voor de echte fan die hem elke dag ziet.. maar voor mij niet.. was echt hartstikke mooi!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef SCH het volgende:
Dat was een heel slecht concert toch?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Misschien voor de echte fan die hem elke dag ziet.. maar voor mij niet.. was echt hartstikke mooi!
Vertel - welke bio?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Aegir het volgende:
Als je Lou goed vind, dan moet je echt zijn biografie lezen, geweldig!
trouwen hij maakte de weg vrij voor punk?
Hij creërde Punk!
mmpf, ik heb het boek uitgeleend aan een vriend en kan maar niet op de naam vanquote:
Je hebt gelijk. Op z'n website staat ook dat er door een van de meest briljante labels ooit (vanwege de boxsets) genaamd Rhino een dvd van VU is uitgekomen.quote:Lou Reed and his band are presently rehearsing in Torino for the Olympics Show on Thursday, February 23rd. These are the complete dates for his Winter 2006 European Tour:
Feb 23 Torino Winter Olympics Piazza Castello
Hij vertelde in De wereld draait door, dat zijn meeste gedraaide album van de laatste jaren A rush of blood to the head is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef Seborik het volgende:
Coldplay is dan ook de perfecte band voor Joost Zwagerman om over te schrijven.
quote:Lou Reed in Heineken Music Hall
Uitgegeven op dinsdag 13 maart 2007 om 13:08:34
Lou Reed komt naar Nederland voor een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De zanger wordt op 20 juni bijgestaan door een dertigkoppig gezelschap van strijkers, blazers en een kinderkoor.
Het concert maakt deel uit van Reeds Europese Berlin 2007 Tour. De tournee staat in het teken van het album 'Berlin', dat Reed in 1973 uitbracht. Door de emotionele lading en duistere thema's bracht de plaat een schok teweeg onder critici en fans van de zanger. Het album stond scherp in contrast met zijn vorige werk als zanger van The Velvet Underground en met het album 'Tranformer', dat de hit 'Walk on the wild side' bevat. Muziekblad Rolling Stone sprak van 'The Sgt. Pepper's lonely hearts club band' van de jaren zeventig, naar het baanbrekende album van The Beatles.
De laatste keer dat de 65-jarige Reed in Nederland optrad was in 2005 in het Concertgebouw in Amsterdam. De kaartverkoop van het concert in de Heineken Music Hall gaat zaterdag van start.
[Copyright 2007, Novum]
ga je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
Heb Berlin nu maar weer eens opgezet. Blijft toch een legendarisch album, echt tijdloos.
Is doordeweeks, dat is niet echt handig voor mij helaas.quote:
Ik kon alleen nog maar kaarten krijgen voor de 3e rang, maar de verkoopster wist me te vertellen dat er al een 2e avond gepland stond de dag erop dus ik heb nou een kaartje voor 21 juni op rij 2 1e rang!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef webfreak het volgende:
Godverdomme.
Sta ik om 11.10 bij 't postkantoor... Krijg ik 2e rangs kaarten.
Volgens die pipo achter de balie was 1e rang al uitverkocht. Wat me behoorlijk sterk lijkt, in 10 minuten.
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef BeRightBack het volgende:
Het zijn dus allemaal zitplaatsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |