quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt die gozer nog een nieuw contract ook.
Zucht.
Je gaat in op Zorro.quote:
Nou ja, niks geel-waardigs bedoel ik. Overtreding, meer niet.quote:
Er zijn genoeg G-elftallen in de EL league. Ajax kan met een goede loting de achtste finale wel halen, en PSV in de EL wat potten breken. Dan moet het wel wat beter gaan lopen dan nu maar soit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
@:maxi-mus ja tegen G-elftallen. Ik zie de Nederlandse ploegen dit jaar juist weinig punten pakken in het hoofdtoernooi.
Max23 is dan ook een verstandige jongen die ver gaat komen.quote:
Je moet je ergens mee vermaken daar in de Kuip natuurlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele stadion gaat zwaaien, lange leve de lol in Rotterdam
Az kan ook wel overwinteren imo als ze niet al die voorrondes hadden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg G-elftallen in de EL league. Ajax kan met een goede loting de achtste finale wel halen, en PSV in de EL wat potten breken. Dan moet het wel wat beter gaan lopen dan nu maar soit.
Denk ik ook, wel wat geluk ook bij de loting nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Az kan ook wel overwinteren imo als ze niet al die voorrondes hadden.
AZ gaat al beter in de voorronde dan eerdere jaren, dus ik hoop dat het een keer mag zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Az kan ook wel overwinteren imo als ze niet al die voorrondes hadden.
Oh, bedankt HANS.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit doet mij denken aan die eigen goal van RKC.
Zit AZ niet in pot 4?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk ik ook, wel wat geluk ook bij de loting nodig.
Also also also!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Over 40, 45 minuten gaat er een naar Westerbork
Hebben toch best aardige resultaten gehaald behalve vorig seizoen?quote:
Wat zijn de tijden van de NL clubs volgende week?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
We hoeven volgende week niet naar Feyenoord te kijken
Is toch ook in een leeg stadion?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
We hoeven volgende week niet naar Feyenoord te kijken
Feyenoord 18:30, PSV en AZ 20:30quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn de tijden van de NL clubs volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |