twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:56:06Slecht nieuws voor PSV, dat voorlopig niet kan beschikken over Gastón Pereiro. Hij heeft een sleutelbeen gebroken en moet de komende weken toekijken. reageer retweet

Daar gaat zijn transfersom. In de winter zal daar niet veel meer dan de helft van overblijven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:01 schreef H.Vviv het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:56:06Slecht nieuws voor PSV, dat voorlopig niet kan beschikken over Gastón Pereiro. Hij heeft een sleutelbeen gebroken en moet de komende weken toekijken. reageer retweet

Gemist zal die niet echt worden. Loopt eind vh seizoen toch transfervrij weg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:01 schreef H.Vviv het volgende:

Afgaande op zijn optredens van vorig seizoen denk ik niet dat Ihattaren al klaar is voor een basisplaats. Hij heeft erg veel talent maar om hem nou de kar te laten trekken lijkt me te vroeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
Dat wordt weer rommelen met Bergwijn op 10. Toch hoop ik dat Van Bommel verrast en vanavond start met Ihattaren. Maar dat zal wel niet.

De kar staat toch geparkeerd, lekker voor de leeuwen gooien die jongen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afgaande op zijn optredens van vorig seizoen denk ik niet dat Ihattaren al klaar is voor een basisplaats. Hij heeft erg veel talent maar om hem nou de kar te laten trekken lijkt me te vroeg.

Dank spuit 11quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Het slechte nieuws blijft zich maar opstapelen bij jullie he... https://www.voetbalprimeu(...)-wekenlang-weg-.html

Zeker als mensen het blijven herhalen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Het slechte nieuws blijft zich maar opstapelen bij jullie he... https://www.voetbalprimeu(...)-wekenlang-weg-.html

Mooiquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:24 schreef Arts-assistent het volgende:

Denk Lozano basis en Bergwijn op 10?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
Dat wordt weer rommelen met Bergwijn op 10. Toch hoop ik dat Van Bommel verrast en vanavond start met Ihattaren. Maar dat zal wel niet.

9 miljoen weg genot. Ik zal binnenkort eens een opsomming maken van hoeveel geld er verdampt is. Volgens mij komen we aardig richting de 40 miljoen. Bij Ajax is het ze overkomen met Sulejmani bij ons nu al met heel veel spelers. Beleidquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:01 schreef H.Vviv het volgende:

Lijkt me dat Viergever dan als back gaat spelen ipv Sadilek, mocht Lato het toch niet zijn. Sowieso is het wel lekker dat we een fatsoenlijke CV als back-up hebben met Viergever of Schwaab ipv Sainsbury.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaan we Baumgartl dan op de bank zetten? Wat een beleid

Als ie Luckassen op de bank vervangt ben ik blij zatquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaan we Baumgartl dan op de bank zetten? Wat een beleid

Met een blok van Schwaab, Baumgartl en Unnerstall ervóór fop je natuurlijk wel iedereen helemaal de moeder.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je dadelijk een duits blok met Baumgartl+Schwaab en Unnerstall erachter.

Dat lijkt me wel mooi ja. Deutsche grundlichkeit. Sowieso qua communicatie ideaal. Verdedigen kunnen die Duitsers wel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je dadelijk een duits blok met Baumgartl+Schwaab en Unnerstall erachter.

Zekerquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi ja. Deutsche grundlichkeit. Sowieso qua communicatie ideaal. Verdedigen kunnen die Duitsers wel.

Hij wilde een club uit Baden Württemberg, eigenlijk zelfs Freiburg of Stuttgart en die wilde hem niet omdat hij te oud is voor de filosofie van die clubsquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:57 schreef RipCity het volgende:
Waarsch. heeft die na de zomer ook genoeg ervan om bij die zeur van een vrouw van hem te zijn
Wel apart zelfs in de 2. Bundesliga wilde niemand hem hebben en nu komt die terug?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |