Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij waakt nog over haar als een echte moslimbroeder?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
Cali is je dochter?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
@Californiumquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Hosti is mijn homie enzoquote:
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.quote:
Nee doe maarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.
Ja echt heel dom om vrienden te hebbenquote:
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlandersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.
Nee, tettenpics zijn voldoende.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Voel me niet aangesproken. Of Denk jij dat Nijmegen in Brabant ligt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlatenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik ben niet eens een Brabander.
010 verlaat je nooit gek, 010 zit in mijn hartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |