Nu wel boven in beeld, maar dat hadden ze wel eerder mogen doen.quote:
Dochter van Giovanni Fidanza, jawel. Er is ook nog een oudere zus, Arianna. Die heeft dan weer iets met Giovanni Karbonkel. Tot zover shownieuws.quote:
Die aan het begin van de uitzending met de valstrikken was ook hilarischquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Goede grap Renaat
"Naar de Française Wiel worden echte wielerprogramma's vernoemd."
Renaat volgt het baanwielrennen ook natuurlijk, je zou voor minder.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ten Dam in zijn podcast wel dat zij min of meer het rondje mochten uitzetten. Maar het is al een tijdje geleden dus ik kan het mis hebben.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 13:42:32@mart_vg Die wilden het volgens mij liever zonder die passage. reageer retweet
Hij benoemde ook haar instagramquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat volgt het baanwielrennen ook natuurlijk, je zou voor minder.
Dus wielerman is een voyeur?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij benoemde ook haar instagram
Renaat = @showtimer confirmedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus wielerman is een voyeur?
Terecht ook welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij benoemde ook haar instagram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |