Heb mn slaapkamer verbouwd en het is heel mooi geworden en nee geen picsquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Portugal![]()
Goed waardige mevrouw.
Heel goed.
Bij jou nog leuke nieuwtjes?
allang gehad, strijden tot de feestdagen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij al vakantie, ouwe vorkheftruckchauffeur
Ripquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
allang gehad, strijden tot de feestdagen.
Jmmr ben hrny4uquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb al genoeg om aan te zuigen schattebout
ja ik neem meestal redelijk impulsief vrij hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Tegen die tijd heb ik alweer een week vakantie gehad tussendoor
Saaie kut, heb je weer een vaste dickquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zit aan de pil, geen libido meer.
Impulsiviteit zie je vaker bij lager begaafden ahahahquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja ik neem meestal redelijk impulsief vrij hoor.
Ben al weer gestopt met de pil, werd labiel en wilde dood. raak nog liever zwanger van een tweeling dan labiel zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Saaie kut, heb je weer een vaste dick
Boeit me niet, geef antwoord op mn vraag dan hoerquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben al weer gestopt met de pil, werd labiel en wilde dood. raak nog liever zwanger van een tweeling dan labiel zijn.
als het eerste woord zoveel lettergrepen heeft begin ik er niet eens aanquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Impulsiviteit zie je vaker bij lager begaafden ahahah
Ik geef geen antwoord meer op persoonlijke vragen op fok. Lesje geleerdquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeit me niet, geef antwoord op mn vraag dan hoer
Ik begin steeds meer van je te houdenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
als het eerste woord zoveel lettergrepen heeft begin ik er niet eens aan
Neem mij mee..quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mn slaapkamer verbouwd en het is heel mooi geworden en nee geen pics
Duurde wel langquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord meer op persoonlijke vragen op fok. Lesje geleerd
In je dromen, vriendquote:
dat kan toch niet de bedoeling zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden
WAT IS ER GEBEURD WAT IS ER GEBEURDquote:
Heb je al nacho's met crème fraiche en chilisaus gegetenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat kan toch niet de bedoeling zijn
Ik leefquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Laag IQ he.
Hoe is het met jou?
Raad eens wat ik nu eetquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al nacho's met crème fraiche en chilisaus gegeten
Ben er ander best blij mee hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt niet heel positief.
Lekker man, ook zin in nuquote:
Hey bby, what's upquote:
Wat lief, waar was je danquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
niks bijzonders, ik dacht kom ff bij je checken
Nee, fout.quote:
Heyquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chloro, lang niet gezien.
Men vreesde dat je Anoniem was gegaan.
Fijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom hier gewoon niet zoveel meer ben druk
Heb je me mooi in het ootje genomen zegquote:
Met watquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom hier gewoon niet zoveel meer ben druk
Eens.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey
Nee man, vind anoniem gaan voor teringsukkels
Lekker aan het genieten van de vakantie?
Ahw sipquote:
heb je geen relatie meer?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens.
Ja, al ben ik nu wel klaar eigenlijk.
Begin me eenzaam te voelen.
Jij nog weg geweest?
Hoezo dat, waar is je chick wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens.
Ja, al ben ik nu wel klaar eigenlijk.
Begin me eenzaam te voelen.
Jij nog weg geweest?
Jawel, die is werken.quote:
Op dit moment in de studeerkamer, leren voor haar examen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo dat, waar is je chick wat is dit
Portugal. Jij?
Je vriendin heeft je afhankelijk gemaakt, je weet niet meer hoe je alleen moet zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, die is werken.
[..]
Op dit moment in de studeerkamer, leren voor haar examen.
Niet weggeweest. Vriendin heeft geen vakantie en moet veel werken en leren.
noem je jimmy een sukkel??quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey
Nee man, vind anoniem gaan voor teringsukkels
Lekker aan het genieten van de vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |