deo ...en klaarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Maris staat als eerste op vandaag, kan ze weer gaan pochen
Nog niets aan de hand,quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Opes...Jessie en Merel kruipen naar elkaar toe.
Ik ben ff weg...
Weet je wat eng is...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Zie die ogen van der zo eng
[ afbeelding ]
Ook gmquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je wat eng is...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoor ik dat nu goed, hebben geneukt gisteren avond en zegt Merel eigen lijk sliep ik al.
Ben jij aan het opnemen 5th< zo ja kan en wil je dat stukje van net ff terug luisterenquote:
Nee, ik heb net te weinig, te laat aangezetquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij aan het opnemen 5th< zo ja kan en wil je dat stukje van net ff terug luisteren
Ik weet niet of ik het goed hoorde, ze lagen onder de dekens.
Jammer, dacht echt dat ik dit hoorde, ook dat hij zei had je ineens een piemel .quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, ik heb net te weinig, te laat aangezet
Alleen dat ze te moe was om op te staanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, dacht echt dat ik dit hoorde, ook dat hij zei had je ineens een piemel .
Denk tik dat maar niet want weet niet of ik het goed verstaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |