SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Real gaan is echt niet je carriθre om zeep helpen hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Donny gaat zijn carriθre even vakkundig om zeep helpen
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.Oh.![]()
Ziyech krijgt dus wel blijkbaar al 4 miljoen per jaar.
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.Oh.![]()
Ziyech mag van mij ook 5 krijgen als hij blijft. Wat krijgt Tadic?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.![]()
die zitten wel rond de 2 a 3quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.![]()
Drenthe eerst naar Hercules en daar niet betaald krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar Real gaan is echt niet je carriθre om zeep helpen hoor.
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.![]()
Die zal dan ook wel rond de 4 miljoen krijgen, wellicht iets minder basissalaris dan Ziyech maar wel genoeg tekengeld gekregen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech mag van mij ook 5 krijgen als hij blijft. Wat krijgt Tadic?Oh.![]()
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.quote:Dat was een huurperiode toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Drenthe eerst naar Hercules en daar niet betaald krijgen.Oh.![]()
Precies, laatste tijd ook weer wat sponsordeals, zitten we nu rond de 100 a 110 per jaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.
[..]
Dat was een huurperiode toch?![]()
4 miljoen? Bron?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel zal Neres nu zitten eigenlijk? En Onana en Nico.Love is in the air!![]()
Volgens VI zitten we op 110 miljoen per jaar, en dat is nog zonder de CL-inkomsten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, laatste tijd ook weer wat sponsordeals, zitten we nu rond de 100 a 110 per jaar?Oh.![]()
Zit dus. Real op je cv is perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.Love is in the air!![]()
Everton eerst ook volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de begroting is natuurlijk ook al flink gestegen de afgelopen jaren dus het kan ook wel allemaal.
[..]
Dat was een huurperiode toch?![]()
Je hebt een WK wat eraan komt daar wil je toch aanwezig zijn. Dit is gewoon een gigantisch belangrijk jaar voor hem. Ik zie liever spelers de VVD route bewandelen. Exceptionele talenten zoals De Ligt en Frenkie die tel ik natuurlijk dan niet meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar die andere Nederlanders: Robben naar Bayern daarna, Sneijder naar Inter, Huntelaar naar AC Milan en later Schalke, van der Vaart naar Tottenham, Drenthe volgens mij naar Everton. Laat maar zien dat je altijd wel weer een goede club kan vinden als je bij Real hebt gezeten.![]()
nog even wakker blijven boystwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:56:28Nee die komt nog ... https://t.co/NH3UHKR1DG reageer retweet
![]()
Ja Donny naar Real Madrid is rond, we weten het Mike.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
nog even wakker blijven boystwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:56:28Nee die komt nog ... https://t.co/NH3UHKR1DG reageer retweet
Oh.![]()
Denk dat als V/d Beek roulatiespeler is bij Real Madrid dat Koeman hem gewoon meeneemt hoor, alsof we zoveel luxe hebben op die plek. En natuurlijk is een geleidelijke opbouw wel beter, maar kijk naar een Klaassen die het niet eens kon redden bij Everton. Daar zal v/d Beek ook wel een voorbeeld in zien dat de geleidelijke weg ook niet alles zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt een WK wat eraan komt daar wil je toch aanwezig zijn. Dit is gewoon een gigantisch belangrijk jaar voor hem. Ik zie liever spelers de VVD route bewandelen. Exceptionele talenten zoals De Ligt en Frenkie die tel ik natuurlijk dan niet mee
Hoop verder dat hij blijft hoor, maar snap het besluit wel om die kans te pakken.Oh.![]()
https://twitter.com/televoetbal/status/1159222679628632069
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakken![]()
Ach niks kan "Opvallend succes" overtreffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakkenOh.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakken
Goede foto.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik meen dit al eerder gelezen te hebben vandaag of gisteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
als dit dat breaking news is, heeft mike me weer flink te pakkenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: