Hoe kan Haags nou jaloers zijn? Hij werkt minder dan jij. Hij is wel langer aanwezig maar werken....quote:
Bakkesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe kan Haags nou jaloers zijn? Hij werkt minder dan jij. Hij is wel langer aanwezig maar werken....
leukquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Festival dit weekend. Alleen een beetje jammer van de weersvoorspelling
Of anders dik trom?quote:
Beste vrijetijdsbestedingquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ie een eckte is gaat ie werken.
Vooral rock, leuke bandjes welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
leuk![]()
Wat voor muziek? Poncho mee dan maar
Ga je daarmee doen danquote:
Veel plezier. Laat je even ¤50 op het nachtkastje liggen voor je gaat?quote:
Nee, wel dr kunstgebitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel plezier. Laat je even ¤50 op het nachtkastje liggen voor je gaat?
Hi Cindaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Drukke werkdag vandaag dus als jullie me kwijt zijn.....
Geen ervaring mee maar geloof je graagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:13 schreef dud0r het volgende:
Wel fijn als die tijdens de daad uit is
Geen tanden die over je eikel schaven terwijl je keihard aan het facefucken bentquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar geloof je graag
Klinkt als puur genotquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen tanden die over je eikel schaven terwijl je keihard aan het facefucken bent
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Enorm schattig kind hier, die zegt de hele tijd tegen mij: “ wie ben jij “ 😂 ik mijn naam zeggen de hele tijd, maar echt grappig kind wel 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |