momentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik mis alleen nog een moment uit 2002, iets met een uefa cup
Haha nice!quote:
Hoelang zal het duren voor ze het zat zijn daar?quote:De Harde Kern heeft laten weten volledig achter al mijn reacties te staan. Ik ben een gewaardeerd lid van de Harde Kern van Feyenoord. Ik ben ondertussen 24 jaar en zit elke dag in de sportschool. Met mij en de Harde Kern wil je geen ruzie, en daar ben ik ook niet op uit, maar hou je alsjeblieft gedeist. De Harde Kern maakt geen grappen op dit internetforum.
Ik was trouwens degene die het plaatje opzocht in Google.quote:
Ach ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was trouwens degene die het plaatje opzocht in Google.
Wie de neuk je ook al weer in gesprek mee was; ik gaf antwoord op de vraag!Ben er dus geen kloon van.
Nee, blijkbaar ben ik dus een kloon van hem!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, zat die weer dom te doen met een kloon?
Mag hopen van nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar ben ik dus een kloon van hem!
Ik post te veel om iemand kloon te zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag hopen van nietvond je net aardig
Nee johquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik post te veel om iemand kloon te zijn!
Ik heb je nog niet horen opscheppen hoe geweldig je wel niet bent, nog geen creepy moves op vrouwen zien maken, dus het zal idd wel meevallenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik post te veel om iemand kloon te zijn!
Je zult het maar op de security-cam terug zien zeg!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:54 schreef Geerd het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_uit_het_niets.html
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:54 schreef Geerd het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_uit_het_niets.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |