twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 07-08-2019 om 22:58:40De spoedeisende hulp van het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam is door de hulpdiensten afgesloten. Het sein GRIP 2 is afgekondigd. Het is nog onbekend wat er precies aan de hand is. https://t.co/Bi96CvLPAN reageer retweet
twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:07:18Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Ik 12 uur geleden nog. RIPquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef MadameMossel het volgende:
Ik ben pas nog in Rotterdam geweest. Nooo
@prayforMadameMosselquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef MadameMossel het volgende:
Ik ben pas nog in Rotterdam geweest. Nooo
Is @haags_kwartiertje ook veilig?quote:
Better call Iceland too.quote:
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef Farenji het volgende:
Aan ebola ga je zo snel dood na besmetting dat de ziekte nauwelijks tijd heeft om zich een beetje fatsoenlijk te verspreiden. Niks aan de hand dus.
Onzin.. het duurt een week voor je ziek wordquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef Farenji het volgende:
Aan ebola ga je zo snel dood na besmetting dat de ziekte nauwelijks tijd heeft om zich een beetje fatsoenlijk te verspreiden. Niks aan de hand dus.
666quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Op welk gironummer kan ik mijn brandhout storten?
Maar toch de tijd gehad om vanuit Congo hier naartoe te reizen blijkbaar. Hopelijk via Zaventem en niet via Schiphol.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef Farenji het volgende:
Aangespoeld in de havenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar toch de tijd gehad om vanuit Congo hier naartoe te reizen blijkbaar. Hopelijk via Zaventem en niet via Schiphol.
DIEZKRIMINAATSIE.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tering. Hopelijk geen Afrikaan met 10 buitenvrouwen en 20 kinderen, dan kan het hard gaan.
We gaan hartstikke dood.. ik weet alleen niet precies wanneer maar wel heel zeker.. dus ruk vannacht maar vast dan ben je nooit te laat..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
Gaan we nu dood? Dan ga ik namelijk nog even flink rukken vannacht.
En brandweerwagen wordt in de fik gestoken?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Patiënt kwam vrolijk binnenlopen en wordt met een brandweerwagen naar het EMC gebracht zegt mijn familie net
Je familie meteen in quarantaine.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Patiënt kwam vrolijk binnenlopen en wordt met een brandweerwagen naar het EMC gebracht zegt mijn familie net
@Samuel24quote:
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou het die nieuwe aankoop van Feyenoord zijn ?
Ik vroeg of hij al kan bevestigen of het Ebola is. Nee dus. Zullen ze in EMC wel onderzoeken. Ach, zal wel loslopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En brandweerwagen wordt in de fik gestoken?
Wel een geluk dat het in Rotterdam is, heeft wel meest vooraanstaande ziekenhuis van Nederland voor dit soort gevallen.
Hoezo is je hele familie in ziekenhuis.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
IES KOELTOERquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo is je hele familie in ziekenhuis.
Directe omgeving van de man zal dan in quarantaine geplaatst worden lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:35 schreef K21 het volgende:
Maar als het nou geen vals alarm is? Hoe fucked zijn we dan?
Ja..wij hebben al gezegd dat hij even uit de buurt moet blijven..zijn vrouw om precies te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je familie meteen in quarantaine.
Ik kom mijn hol niet meer uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:35 schreef K21 het volgende:
Maar als het nou geen vals alarm is? Hoe fucked zijn we dan?
Das dan wel het voordeel als de hele familie meekomt naar t ziekenhuis. Iedereen is er dan al.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Directe omgeving van de man zal dan in quarantaine geplaatst worden lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |