Het gaat om afgesloten spa Blaauw.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:17 schreef Postbus100 het volgende:
Hangt er vanaf. Een nieuw flesje Spa kan natuurlijk geen kwaad. Een flesje waar al aan gelebberd is zou ik toch mee uitkijken. Bacteriën enzo zullen goed gedijen in de warmte.
Die houdbaarheidsdatum staat er alleen op omdat het verplicht is een houdbaarheidsdatum op een product te zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het gaat om afgesloten spa Blaauw.
Daar staat wel een houdbaarheidsdatum op, maar als het water de hele tijd schommelt tussen de 10 en >45 graden dan lijkt die tht me niet meer geldig.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:40 schreef dezomervoorbij het volgende:
Geen risico mee nemen. Ben daar eens zo gigantisch ziek van geweest.
Een flesje dat nog niet is open geweeest kan je nog wel even bewaren. Maar mocht je hem al gebruikt hebben zou ik het na enkele uren al niet meer gokken.
Veel drinkplezier!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
De halve wereld drinkt uit rivieren.. water in een open flesje kun je na een week nog prima drinken, is wel ranzig maar ziek ga je niet worden.. tenminste niet van het water..
Heb je laten onderzoeken waar je ziek van bent geworden?quote:
Enige verschil is dat je normaliter niet je stuur in je mond doet...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je laten onderzoeken waar je ziek van bent geworden?
Je autostuur en dashboard (hele interieur) zijn namelijk veeeeel smeriger.. en helemaal bij warm weer..
Ik lik er altijd heel liefdevol aan..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je normaliter niet je stuur in je mond doet...
Als ik een week ga kamperen bijvoorbeeld en ik heb een paar pakken van die flesjes water in de auto .quote:
Graag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef Fer het volgende:
Heb een flesje dat al zeker een maand erin ligt, nieuw Spa blauw. Ben 1,5 week op vakantie.
Zal ik hem proeven?
Ja lag er al 1, was zo’n sixpack en laatste paar dagen ook in de zon.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Graag.![]()
Lag dat flesje er dus ook al toen het 40 graden in Nederland was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |