En die krulletjesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Mwah, nog wel nu hij nog zo klein is, maar als hij wat ouder wordt, word ik wel voorzichtiger hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je durft wel hoor met foto's van hem op fok
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, nog wel nu hij nog zo klein is, maar als hij wat ouder wordt, word ik wel voorzichtiger hoor!
Niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jouw 2 zonen zien?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow, serieus? Ziet er al wel wat ouder uit, had 2/3 geschat
Ja, dat zal het wel zijn denk, al iets groter idd. Als ik dat met mijn nichtje vergelijk..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hahaha, zo dan!
Ja hij is ook wel langer dan gemiddeld, heeft een groter hoofd dan gemiddeld en is sowieso ongelooflijk alert, actief en ondernemend!
Wipe Out staat gratisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow, serieus? Ziet er al wel wat ouder uit, had 2/3 geschat
Heeft hij het van jou?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
En als de wind daar in komt zie je pas hoe lang zijn haar echt is!
Die vreet hij levend op!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je durft wel hoor met foto's van hem op fok
Laatst een baby gezien die even oud als hem was.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn denk, al iets groter idd. Als ik dat met mijn nichtje vergelijk..
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik had als baby bijna hetzelfde haar
quote:
Heb je weleens Bulgaarse baby's gezien? Die zijn vaak ook massivequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst een baby gezien die even oud als hem was.
Wat een klein, mager en stil hoopje mens was dat zeg!
Ja van een alleenstaande buitenlandse moeder van 17 jaar.
In een andere dimensie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.
Met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je weleens Bulgaarse baby's gezien? Die zijn vaak ook massive
[..]
In een andere dimensie?
Oh shit, waar is jouw mobiel????..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij ligt goftedomme boven te slapen! Hoe komt hij daar aan internet?!?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh shit, waar is jouw mobiel????..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |